Visszatér a Nemzetközi Bormarketing Akadémia!

[tn_2_bal.jpg] Az elõzõ két alkalommal betekinthettünk a borszakma és a borexport marketing kihívásaiba. A szeptember 25-ei rendezvényen résztvevõk megtudhatják, hogy milyen feladatai és sikerei vannak a hazai boreseményeknek. Ahogy a korábbi alkalmakon megszokhattuk, ezúttal is több szakember elõadását hallhatjuk majd.

Az akadémia nyitó elõadását Antal Gábor, a Magyar Szõlõ- és Borkultúra Nonprofit Kft PR és kommunikációs szakembere tartja. Elõadásának középpontjában az esemény folyamatos fejlõdése, és a fesztiválszervezés mindennapjai állnak majd.

Második elõadóként Daniel Binder, az osztrák Joanneum Alkalmazott Tudományok Egyetem Egészségügyi és Tursztikai Menedzsment Intézetének egyetemi adjunktusa látogat el az eseményre, és bemutat több, Ausztriában megrendezésre kerülõ boreseményt, illetve megismerteti a jelenlévõkkel az osztrák rendezvényszervezés gyakorlatát.

Az elõadók sorát Harsányi Dávid, az egyetem docense és tanszékvezetõje követi, aki közel 10 éve foglalkozik borral, 5 éve pedig boros események szervezésével. Elõadásának alkalmával elárulja, hogy melyek a boros rendezvények sikertényezõi.

Végül Máté Szilvia, a BD Expo Kft ügyvezetõje tart elõadást a nemzetközi borkiállítások szakmai konzekvenciáiról. A BD Expo Kft a “Provide Düsselford” – a legnagyobb európai boros rendezvény – magyarországi képviseleteként is tevékenykedik.

Az elõadásokat megszokott módon kerekasztal-beszélgetés követi, így bárki felteheti kérdéseit az elõadók számára. A beszélgetéshez az elõadók mellé csatlakozik még Krizmanits József a Magyar BOR Intézettõl, Totth Gedeon az Egyetem szakvezetõ tanára és Szabó Zoltán az Egyetem nemzetközi igazgatója. Megéri kíváncsinak lenni, hiszen a legaktívabb résztvevõt ajándékkal jutalmazzák a szervezõk!

A program zárásaként minden látogató részt vehet egy borkóstolón Winelovers jóvoltából.

A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött, amit az www.uni-bge.hu/bormarketingakademia címen lehet megtenni. A szervezõk fõként az Egyetem hallgatóinak részvételére számítanak, ugyanakkor a rendezvény mindenki számára nyílt, így további fiatal célközönség, illetve a bormarketing iránt érdeklõdõk számára is látogatható. Természetesen várják a bormarketing szakma, a bormarketinggel foglalkozó szakemberek részvételét is, akik – a korábbi eseményekhez hasonlóan – be tudnak kapcsolódni a kerekasztal a beszélgetésbe is.

Részletes program:

IDÕPONT: 2018. szeptember 25. 14:30 – 18:00

HELYSZÍN: Budapesti Gazdasági Egyetem, 1055 Budapest, Markó utca 29 – 31. Aula

PROGRAM:

14:30 – 15:00 Regisztráció

15:00 – 15:05 Szervezõi köszöntõ: Szabó Zoltán

15:05 – 15:15 Kancellári köszöntõ: Dietz Ferenc

15:15 – 15:35 Antal Gábor elõadása: A Budavári Borfesztivál – Folyamatos megújulás

15:35 – 15:55 Daniel Binder elõadása: Wine Events in Austria – Best Practices

15:55 – 16:15 Harsányi Dávid elõadása: A boros rendezvények sikertényezõi

16:15 – 16:35 Máté Szilvia elõadása: Nemzetközi borkiállítások szakmai konzekvenciái

16:35 – 16:50 Szünet

16:00 – 17:00 Kerekasztal-beszélgetés: Antal Gábor, Daniel Binder, Harsányi Dávid, Máté Szilvia

Krizmanits József, Totth Gedeon, Szabó Zoltán

17:00 – 17:05 Zárás

17:05 – 18:00 Borkóstoló

Forrás:
[hirszerkeszto]