Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

Él/vezet kampány a felelõs borfogyasztásért

[tn_2_bal.jpg] A Kecskemét Városi Baleset-megelõzési Bizottság (VBB) a rendszeres közúti ellenõrzések és ismeretterjesztõ elõadások mellett idei kampányában egy újabb eszközt is bevet az ittas vezetés visszaszorítására. A Koch Csaba borásszal, a Duna Borrégió elnökével közösen kialakított elgondolás szerint figyelemfelhívó, „él/vezet” logót helyeztek el a borospalackok címkéjén. A cél a figyelemfelkeltés mellett az, hogy a bort fogyasztók keressék fel a közlekedésbiztonsági témákkal foglakozó www.elkerüles.hu internetes oldalt, amelynek elérhetõsége a logón is megtalálható.

[tn_3_kozep.jpg]

Az együttmûködésnek köszönhetõen a kulturált borfogyasztást képviselõ Koch Borászat új termékein, a Koch Frisch borcsalád valamennyi palackján megtalálható az ittas vezetés veszélyességére figyelmeztetõ logó. A VBB megkeresésére a Hírös Gong Taxi is csatlakozott a kampányhoz: azokat, akik bemutatják a borosüvegen lévõ matricát vagy az arról telefonnal készített fényképet, 10 százalék kedvezménnyel szállítják otthonukba. A taxis társaság bevonásával a VBB kedvezményes közlekedési alternatívát szeretne biztosítani a borfogyasztóknak.

A Bács-Kiskun megyei rendõrök a nyári hónapokban tesztelik az új programot, amit idõvel szeretnének több megyére, kedvezõ fogadtatás esetén pedig az egész országra kiterjeszteni. Elvégre a rendõrségnek sem a büntetés, a szankcionálás az érdeke, hanem az, hogy a bortermelõk és a borfogyasztók bevonásával megelõzzék a baleseteket.

Forrás:
[hirszerkeszto]

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
Érdemes jó bort vinni a fesztiválokra is
NextContinue
Paradigmaváltás a bormarketingben

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press