Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

XII. Magyarországi Bormarketing Konferencia – Sopron

A szakmai találkozó hagyományosan – a magyar közösségi bormarketing aktualitásai mellett – a borágazatot érintõ gazdasági jellegû témákat járja körbe. A rendezvény célja, hogy a résztvevõk belülrõl szemléljék a borágazat helyzetét, problémáikra megoldásokat keressenek és találjanak. Hagyományainkhoz híven, ez évben is egy-egy ismert és elismert külföldi szaktekintély „kívülrõl szemlélve” mutatja be hazánk borágazatát.

A konferencia elsõ napján tartott plenáris ülés az ágazatot érintõ változásokról, az elmúlt év eredményeirõl szól. Fontos szerepet szánunk a közösségi bormarketing mellett, a termékleírások kapcsán kialakuló változások bemutatásának, a szakmaközi szervezet alakulásának is. A jövõt érintõen kiemelkedõ kérdés a 2014-2020 közötti EU-s támogatások tervezett rendszere a szõlõ és borágazatban. A konferencián ezt járjuk körül.

Emellett részletes betekintést nyerünk a nemzetközi bormarketing világába, ahová ez évben Portugália és Németország lesz a középpontban. A Magyar Sommelier Szövetség tolmácsolásában a nemzetközi és hazai gasztronómia trendek és lehetõségek is bemutatásra kerülnek.

Természetesen a programból nem maradnak ki a marketing legaktuálisabb trendjei sem. Szó lesz a fogyasztói magatartásról, az értékesítési csatornák változásairól és a kommunikáció legújabb lehetõségeirõl.

Elõadóink:

Harsányi Dávid – BGF-KKK adjunktusa, a Borászportál online bormagazin (bor)tanácsadója

Káli Ildikó – Magyar Sommelier Szövetség, elnök

Klemens Ádám – Magyar Sommelier Szövetség, fõtitkár

Dr. Kopcsay László – Budapesti Gazdasági Fõiskola, docens

Mészáros Kálmán – MGSzH Borászati Igazgatóság, igazgató

Pálffy István – bor-szakújságíró

Paulo Russell-Pinto – Instituto dos Vinhos do Douro e do Porto, marketing és kommunikációs igazgató

Reibach János – ISSUSE Mangament Kft, ügyvezetõ

Dr. Simon Péter – Agrármarketing Centrum, igazgató;

Dr. Szolnoki Gergely – Forschungsanstalt Geisenheim, docens

Tari Katalin – Szent István Egyetem

Dr. Tarján Balázs – Bor Eredetvédelmi Bizottság, elnök

Tornai Tamás – MSZBSZ, elnök

Dr. Tóth Attila – Vidékfejlesztési Minisztérium, fõosztályvezetõ

Forrás:
[hirszerkeszto]

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
XXXIII. Országos szõlész-borász továbbképzõ tanfolyam
NextContinue
Durván nyakon öntötte a borászokat a kormány döntése

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press