VI. Magyarországi Bormarketing Konferencia – Személyre szabottság a marketingben
Új tendencia, hogy a fogyasztói individualizmus erõsödik, a személyre szabott termékek, szolgáltatások iránti igény nõ. Szükségessé válik a folyamatos párbeszéd a fogyasztóval, az interaktív marketing eszközeinek alkalmazása. A vásárlási döntésben egyre nagyobb szerepet játszanak az emocionális tényezõk, az értékek, a kulturális háttér szerepe elõtérbe kerül. Fontos, hogy mindezt szem elõtt tartsuk a bormarketing területén, a különféle szintû marketing stratégiák megvalósítása során.
Ez évben a VI. Magyarországi Bormarketing Konferencián keressük az országos bormarketing új útjait, célcsoportjait, és az ágazat szempontjából kiemelten fontos Boriroda jövõbeni stratégiáját ismerjük meg. Különösen érdekel minket, hogy az iroda milyen piacokon, milyen marketingkommunikációs politikát tervez.
A Konferencián szó esik az európai borok versenytársainak stratégiáiról, az újvilági és bolgár borstratégiákról. Ez évben új külpiaci lehetõségeket keresve Közép Európa piacaira fókuszálva cseh és lengyel elõadók mutatják be országaik borfogyasztási tendenciáit.
Szeretettel várjuk!
Részletes program, további információ: