Varga Pincészet – ismét ötletelésre hív
A pincészetnek a videó- és fotópályázattal az volt a célja, hogy közvetlenül a fogyasztókkal kerüljön kapcsolatba. Ha a gyõztesekkel a Varga Pincészet megállapodik, akkor a nyertes munkákat kampányaihoz is felhasználja majd a kiíró. Varga Bálint, a pincészet marketingjéért felelõs igazgatója vezetõje szerint fontos volna, hogy a jövõben ne csak egy-két pincészet és a kormányzat, hanem minden borászat nagyobb hangsúlyt fektessen bormarketingre.
„A pincészeteknek nem szabad megelégedniük azzal, hogy minden liter eladott bor árából nyolc forintot befizetnek egy központi büdzsébe, amelynek köszönhetõen az ország közel hétszázmillió forintot költhet bormarketingre”- mondta a vezetõ.
A pályázatot április 23-án zárják le. Az eddig beküldött munkákról Varga Bálint elmondta: az ötletek jól reprezentálják a korszellemet: sokan a borivás „békítõ”jellegét hangsúlyozzák képeiken. Több olyan pályázat is érkezett, amelyen Gyurcsány Ferenc jelenlegi- és Orbán Viktor volt kormányfõ együtt borozik.
A pincészetnek nem ez az elsõ pályázata: év elején egy új prémium bor névválasztására írtak ki ötletbörzét. A Varga Pincészet olyan elnevezést akart termékének, amely a legjobban tükrözi a magyar borok sajátosságait. Láthatólag a fogyasztók nem vették véresen komolyan a névadást, Chuck Norris színész és az amerikai showman, Stephen Coller neve is felmerült a pályázaton, csakúgy, mint az M0-ás híd névadásánál. A javaslatok között szerepelt még például a Sláger Rádió egyik mûsorvezetõjének, Boros Lajosnak a neve. Végül a pincészet két gyõztest választott: az Aranymetszés és a Terroir név kitalálóinak járt a díj. A bor az Aranymetszés nevet viseli majd, mert a Terroir a köznyelvben nehezen honosodna meg.
Forrás:
Kreatív Online
http://www.kreativ.hu