Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

Sajtóközlemény

A magyar borágazat jövõjének, fejlõdésének záloga az értékesítés növelése. Ennek fontos eszköze a közösségi bormarketing hatékony mûködtetése. A korábban erre létrehozott Kft. felszámolás alatt áll, ezért szükséges egy, a tevékenységet koordináló, a nyilvánosságot biztosító új szervezet létrehozása.

Szövetségünket ebben a kezdeményezésben elsõsorban az ösztönözte, hogy ezt a tevékenységet koordináló szervezet hiányában az ágazat által befizetett járulékból hatékony közösségi marketing nem valósulhat meg. Több szakmai szervezettel folytatott egyeztetéseink nem jártak eredménnyel, így Szövetségünk a krízisre való tekintettel önálló kezdeményezéssel lép fel:

• Felhívjuk a járulékbefizetõket képviselõ szakmai szervezeteket tulajdonosként való csatlakozásra.

• Szövetségünk a csatlakozás lehetõségét úgy ajánlja fel, hogy távlatilag nem kíván többségi tulajdonos maradni.

• A nyilvánosság és az átláthatóság érdekében várjuk a szõlõ-bor szakmához kapcsolódó civil szervezeteket, hogy képviselõjük vegyen részt a társaság felügyelõbizottságában.

A késõbbiek folyamán a további részletekrõl folyamatosan tájékoztatjuk a szakmai közvéleményt.

Az MSzBSz Elnöksége

Forrás:
[hirszerkeszto]

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
Kiváló fehérek, extra vörösek
NextContinue
Szerencsen mégsem lesz szalmaerõmû?

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press