Online is árul már borokat az Aldi Nagy-Britanniában
Az Aldi is belép jövõre a brit online kereskedelmi piacra – írja az internet RETAILER. Elsõ körben csak borokat árulnak majd a világhálón. A cég forgalma 31 százalékkal nõtt tavaly a szigetországban, a nyereségük viszont 4,1 százalékkal csökkent. Matthew Barnes, a brit részleg vezetõje szerint egyelõre nem akarnak ételt is árulni az interneten.
Az Aldi és a szintén német Lidl sikerrel rázták fel a brit élelmiszerkereskedelmi piacot az elmúlt években. Gyors növekedésük kiélezett árháborút indított el, amiben a Tesco és a J. Sainsbury is felvette a kesztyût.
Jelenleg az Aldi Nagy-Britannia hatodik legnagyobb élelmiszerüzlet-lánca, 5,6 százalékos piaci részesedéssel. A vállalat 598 boltot üzemeltet az országban, de 2022-re 1000 üzletet akarnak.
Forrás:
Marketinginfo.hu
http://www.marketinginfo.hu