Marketing stratégia a bor felemelkedésére
A program része a régió szõlõtermelését, borászatát, múltját, jelenét és jövõbeni céljait bemutató DunaBor Magazin rendszeres kiadása. A Duna Borrégió most olyan útra lép, mely eddig nem adatott meg neki. A tájat, a benne dolgozó embert, a szõlõt és a bort most új eszközökkel, mély gondolatisággal, a tradíciókat is szem elõtt tartva, tudja bemutatni.
Az országosan ismert folyóiratok mellett már több borvidék, sõt egyes borászatok is ezt a formát választották gondolataik, a borhoz való viszonyuk közlésére, a régió életének bemutatására. A DunaBor Magazin elsõ példánya már megjelent, melyben Frittmann Jánossal, a 2007-es év borászával készült interjút lehet olvasni. Rajta kívül még további nyolc szakembert is bemutat az újság. Az Alföld õshonos szõlõfajtái közül a kadarkával foglalkozik a magazin, de a gasztronómia sem maradhat ki. A színes, fotókkal illusztrált, kiadvány nem csak a szakembereknek, de a bor és szõlõ iránt érdeklõdõknek is kiváló olvasmányt nyújt.
A következõ szám megjelenése tavaszra várható.
Forrás:
BAON
http://www.baon.hu