Manchester United: Chile legnagyobb borászata a klub legújabb szponzora
A Manchester United több mint 200 millió font kereskedelmi bevételre tett szert, mióta 2007-ben megnyitották londoni székhelyû kereskedelmi irodájukat. Ezt az összeget húsz megállapodással érték el – mondta a klub tulajdonosainak szóvivõje.
A klub legújabb szponzorának olyan cégekkel kell majd osztoznia a hirdetési felületeken, mint az Anheuser-Busch InBev NV, a Budweiser sörmárka tulajdonosa és a dél-koreai Kumho Tire Co. A szerzõdések részleteit – mint a támogatási összeg és a szponzoráció idõtartama – nem hozták nyilvánosságra.
„Olyan partnert szerettünk volna találni, akiben szintén megvan a tökéletességre törekvés, akárcsak cégünkben. A Manchester United roppant erõteljes nemzetközi márkává fejlõdött, ezért döntöttünk szponzorálása mellett” – mondta Giancarlo Bianchetti, a borászat marketingigazgatója.