Magyar borok a New York Timesban!
A cikk a lap internetes oldalán is elérhetõ az alábbi link alatt: http://www.nytimes.com/2010/02/10/dining/10pour.html?hpw A naponta 1.400.000 példányban megjelenõ New York Times cikke óriási hírértéket generál hazánk számára, tovább erõsítve Magyarország pozitív turisztikai imázsát. A magyar bor és gasztronómia a kulturális örökségünk része, amelynek népszerûsítésére az MT Zrt. nagy hangsúlyt fektet marketingtevékenysége során. A 2009-es Kulturális Turizmus Évének egyik pillérét a „Bor és gasztronómia” képezte, valamint a 2010-es Fesztiválok Évében is kiemelt feladatai közé tartozik a nemzeti turisztikai marketingszervezetnek a gasztronómiai események, fesztiválok kommunikációja a szakmai szervezetekkel együttmûködésben. A bor és gasztronómiai lehetõségek népszerûsítése az MT Zrt. piacspecifikus kiadványaiban, bel- és külföldi megjelenéseiben is nagy hangsúlyt kap. Külképviseleti hálózatának segítségével a Társaság rendszeresen tanulmányutakat szervez, amelyeknek célja a magyarországi borturizmus és a borvidékek, borutak, valamint hazánk gasztronómiai remekeinek megismertetése a szakmával és a nagyközönséggel. 2009-ben 265 külföldi tanulmányút keretében 574 fõ újságírót, 155 fõt forgatócsoport képviseletében, 1167 fõ turisztikai szakembert és utazási szakembert fogadott a Magyar Turizmus Zrt. A mindösszesen 1896 vendég a magyar gasztronómia kincseivel is megismerkedhetett. A tanulmányutak nyomán megjelent cikkek és tudósítások hírértéke megközelítette a 4 milliárd forintot.
Forrás:
Vendég és Hotel
http://www.vendeg.hu