Magyar Bor Klub Londonban
A programsorozat kiemelt célja Magyarország bor- és gasztronómiai kínálatának, turisztikai lehetõségeinek bemutatása és megismertetése a brit szakmai közönséggel. A rendezvényre az MT Zrt. külképviselete a brit utazási szakmai és médiapartnereit hívta meg, mellyel lehetõséget kívánt teremteni a kapcsolatépítésnek.
A rendezvény több magyarországi szervezet együttmûködésének köszönhetõen valósult meg: a Balassi Intézet a helyszínt, a Hungarian Wine House borkereskedés a különleges magyar borokat, az Urban Merchants magyar tulajdonú catering cég pedig a rendezvény gasztronómiai kínálatát biztosította.
Az eseményen a Garamvári pincészet VINCENT Blanc Fleur pezsgõjével köszöntötték az érkezõket, majd 5 magyar bort mutattak be és kínáltak kóstolóra: Cserszegi Fûszeres a mátrai Benedek pincészettõl, az Etyek-budai borvidékrõl egy Nyakas Irsai Olivér, Hagymási Kadarka az Egri borvidékrõl, egy villányi Cabernet Franc selection Gere Tamás és Zsolt pincészetébõl és végezetül a Pannon Tokaj pincészet 5 puttonyos Tokaji Aszúja – melyekhez a megfelelõ ételeket párosították. Az MT Zrt. külképviselete törekedett arra, hogy a speciális magyar szõlõfajtákból készült borokat és minél több borvidéket is megismerjenek a résztvevõk, ezért a támogató partnerek elérhetõségeivel kiegészített kóstolófüzetet is készített, amelybõl a résztvevõk még többet tudhatnak meg a borokról.
Forrás:
Objektív Hírügynökség
http://www.objektivhir.hu