Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

Indul az országos õszi kampány!

Az egészen november közepéig zajló intenzív kampány során különbözõ, bor és gasztronómiához kapcsolódó akciós ajánlatok közül válogathatnak a belföldi utazók, melyeket az akcióban részt vevõ több mint 80 szálláshely biztosít. Az utazóközönséget a „Lesz mire emlékezned, ha belekóstolsz itthon az õszbe!” üzenettel, változatos kommunikációs csatornákon keresztül csábítják hazai bor és gasztronómiai kalandozásra. Az MT Zrt. egy hamarosan letölthetõ ingyenes mobilalkalmazást is a kampány szolgálatába állít, melynek segítségével különbözõ vendéglátóhelyek, exkluzív szállásajánlatok és jobbnál jobb hazai bor és gasztronómiai rendezvények közül válogathatnak az érdeklõdõk.

Bor és gasztronómiával kapcsolatos akciós turisztikai ajánlatok országszerte

A Magyar Turizmus Zrt. és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSzÉSz) által elindított kampány keretében országszerte különbözõ bor és gasztronómiai tematikus akciós ajánlatokat kínálnak az akcióhoz csatlakozott hazai szálláshelyek. A kampányban részt vevõ szálláshelyek 2=3 típusú akcióval vagy minimum 10%-os kedvezménnyel várják az utazókat, illetve a csomag mellé a bor és gasztronómiához szorosan kapcsolódó ingyenes pluszszolgáltatást nyújtanak. Az akciós idõszak végét a Márton-napi eseményekhez igazítják a szervezõk.

Elõny az Üdülési csekk és a SZÉP kártya

A Magyar Turizmus Zrt. által indított, országos, termékalapú kampányok az év során eddig is folyamatosan buzdították az utazókat az Üdülési csekk és a SZÉP kártya használatára. Az õszi bor és gasztronómiai turisztikai kincseket a figyelem középpontjába állító kampánnyal az MT Zrt. és az MSzÉSz a lakosságot a még kint lévõ üdülési csekkek érvényességi idõn belüli beváltására ösztönözi a szálláshelyeken, továbbá erõsíteni kívánják a SZÉP kártya szállodai felhasználását is.

A kampány kommunikációs eszközei

A kedvezményes turisztikai ajánlatokra, valamint az Üdülési csekk és a SZÉP kártya elõnyeire változatos kommunikációs csatornákon keresztül hívja fel a figyelmet az MT Zrt. szeptember és október folyamán. Belföldi bor és gasztronómiai utazásra csábítanak pl. a nyomtatott sajtóban (országos terjesztésû napi- és hetilapokban, nõi magazinokban) elhelyezett PR cikkek, hirdetések, továbbá országos és megyei rádiókban sugárzásra kerülõ szpotok. Mindezeken kívül online felületek, egy televíziós miniprogram és közterületi hirdetések (országszerte kihelyezett óriás- és city light plakátok, valamint budapesti jármûreklám és épülethálók.) is magyarországi bor és gasztronómiai kalandozásra invitálják az érdeklõdõket.

Mobilalkalmazással jelentkezik a Magyar Turizmus Zrt.

A nemzeti turisztikai marketingszervezet a szeptembertõl november közepéig futó kampány támogatására a mintegy két hét múlva már letölthetõ, minden platformon futó, ingyenes mobilalkalmazást indít. Több mint 1000 vendéglátóhely, 20-nál is több bor és gasztronómiai fesztivál, majd’ 40 exkluzív szállásajánlat kap helyet a GPS alapú listázást, kiterjesztett valóságot (AR) is kezelõ, ingyenesen letölthetõ mobilalkalmazásban.

A programokról információt, a pozíciójukhoz legközelebbi vendéglátóhelyeket, látnivalókat és szállásokat is könnyen találhatnak majd maguknak a turisták, és útvonalat is tervezhetnek az alkalmazás segítségével.

Az alkalmazás az MT Zrt. lapjának FB oldalán mutatkozik be, ahonnan QR kód segítségével rögtön le is lehet majd tölteni.

Forrás:
Turizmus Online
http://www.turizmusonline.hu

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
JuniWine 2012: Árvay Angelika – Édesem 2011
NextContinue
Döntik a svéd tõkét Badacsonyban?

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press