Gulyás helyett gourmet – a nagy utazásszervezõk Magyarországra építenek
A megjelenésrõl a vezetõ turisztikai szakmai hetilap, a Touristik Aktuell is tudósított februári számában. Az új imázst elõnyösen alakítják azok az éttermek, bisztrók és bárok, melyek új impulzusokat visznek a magyar gasztronómiába –írják. Az újítók többnyire étteremtulajdonosok, szakácsok, borászok, akik a világ minden táját bejárva, képzetten térnek haza, hogy ott frisset, újat alkossanak. Magyarországon kiváló az ár-érték arány. Ugyanez elmondható a budapesti hotelekrõl is. A németek kedvelt úti célja, a Balaton is lépest tart a minõségi versenyben. – Horst Schwartz cikke a Magyar Turizmus Zrt. kezdeményezésére született. A képekkel illusztrált féloldalas cikk médiaértéke több mint másfél millió forint.
A szerzõ a Turismus címû szakmai hetilapban is különleges figyelmet szentel a magyarországi újdonságoknak. Több Kelet-Európa címû cikkében arról számol be, hogy vezetõ utazásszervezõk (pl. az Alltours az ITS, az FTI, vagy a Neckermann Reisen) megújították és bõvítették magyarországi programjukat.
Forrás:
Objektív Hírügynökség
http://www.objektivhir.hu