Elkelt a közösségi bormarketing-feladat
Az IDCM Kereskedelmi és Szolgáltató nyerte el az Agrármarketing Centrum (AMC) által a magyar közösségi bormarketing idei elsõ féléves szervezésére kiírt közbeszerzési pályázatot.
Oláh László, a Magyar Bormarketing ügyvezetõ igazgatója azt mondta: a 30 millió forintos összegû pályázatról a döntést a kiíró szerdán délután hozta nyilvánosságra, amelynek értelmében a szervezési tevékenységre való megbízás ez év január 1-jétõl június 30-ig szól.
A Napi Gazdaság cégbírósági adatokra hivatkozva azt írja, hogy a nyúli székhellyel bejegyzett IDCM konferenciák és kereskedelmi bemutatók szervezésével, közvélemény-kutatással foglalkozik. Az AMC honlapjáról kiderül, hogy a cég több, magyar és nemzetközi élelmiszer-ipari kiállítás magyar standjának felépítését, kialakítását végezte már az agrármarketing-szervezet számára.
A magyar közösségi bormarketingre várhatóan 2010-ben is a tavalyihoz hasonlóan, mintegy 700 millió forint áll rendelkezésre. A legfontosabb feladat pedig az értékesítést elõsegítõ akciók – fõként belföldi – szervezése lesz – mondta a szakember.
Az alapítók a múlt év végén tartott közgyûlésen úgy döntöttek: a Magyar Bormarketing kezdeményezze felszámolását, ami a cégbírósági adatok szerint még nem indult el.
A korábbi információk szerint a társaságot azért számolják fel, mert 10 millió forintot meghaladó adósságot halmozott fel, amelyet az alapítók saját forrásból már nem tudtak finanszírozni.
Oláh Lászlót, a Magyar Bormarketing ügyvezetõ igazgatói teendõinek ellátásával, azaz a cég felszámolási folyamatának végig vitelével a tulajdonosok a múlt év decemberében tartott közgyûlésen bízták meg.
Forrás:
Kreatív Online
http://www.kreativ.hu