Bortúrákkal foglalkozó kis magyar cég világsikere
Egy magyar kisvállalkozás, a külföldieknek bortúrákat szervezõ Taste Hungary díjat nyert a nemzetközi Drinks Business szaklap versenyén. A vállalkozás turizmus kategóriában, „A bor- és párlat-turizmus fejlesztése területén elért kiemelkedõ teljesítményért” nyerte el az elismerést.
„Az idei nyertes teljesen új megközelítést talált ki arra, hogy miként csalogathatja a turistákat rögtön a kontinens szívébe” – fogalmazott indoklásában a Drinks Business Awards zsürije.
A cég legfõbb erõssége, hogy kitûnõ marketinggel viszi hírét a hazai borvidékeknek a világban. Túrákat, borsétákat szerveznek, könyvet, blogot írnak külföldieknek a magyar borokról. Alvállakozóikkal a gasztronómia, a helyi étkezési szokások és borok megismertetése köré szervezõdnek, idegenvezetõik pedig az étkezési és italozási szokások szakértõi, gasztronómiai újságírók, valamint elkötelezett gasztroszerelmesek.
Bánfalvi Carolyn olyan elismert könyvek szerzõje, mint a Food Wine Budapest (Étel, bor, Budapest – Little Bookroom kiadó) és a The Food and Wine Lover”s Guide to Hungary (Magyar ételek és borok kedvelõinek kézikönyve – Park Kiadó), cikkei rendszeresen jelennek meg nemzetközi lapokban. A Taste Hungary sétáit, túráit és szolgáltatásait olyan kiadványokban ajánlották már, mint a The Wall Street Journal, The New York Times, és a Condé Nast Traveller.
Az évente kiosztott brit Drinks Business Awards 11 éve mûködik. Mostanra egy rangos, szakmailag mérvadó, nemzetközileg is elismert díjjá nõtte ki magát a bor- és szeszesital-iparágon belül. Díjakat kiskereskedelmi szektor, importõrök, logisztika, turizmus, design és marketing kategóriában adnak ki.
Forrás:
HVG.hu
http://hvg.hu