Borral hirdetik a Róma második szériáját
Több mint 100 étteremben várja Róma cabernet savignon azokat, akik január 10. és 13. között az Egyesült Államok nagyvárosaiban olasz tésztára vágynak. Az HBO így promotálja rövidesen induló Róma címû filmjét, melynek elsõ szériája is nagy sikert aratott. A kosztümös sorozat, mely nem nélkülöz véres és szexuális jeleneteket sem, január 14-én kerül képernyõre, közli az AdAge.
Az HBO tartózkodott a harsogó reklámoktól, így nem az éttermi pincérek hirdetik a Rómát a vacsora mellé, mindössze egy kártyát helyeznek el az asztalokon „Egy korty Róma vár Önre. Részletek felõl érdeklõdjön a pincérnél” felirattal.
„A film az élvezetekrõl szól, így egyértelmû volt, hogy a történetnek ezt az aspektusát emeljük ki a reklámban is” – mesélte Claudia Strauss, az ötletet kiagyaló Lime Public Relations & Promotions elnöke.
Annak ellenére, hogy a hirdetés a hitelességre törekszik, nem sikerült maximális eredményt elérniük, mivel a vacsora mellé kínált bort nem Olaszországban, hanem Kaliforniában palackozták. Az apró malõr ellenére az HBO bízik a sikerben, mivel egy nem mindennapi csatornán keresztül próbálják eljuttatni üzenetüket, ami bizonyosan nem lesz nyomtalan.
Forrás:
Mfor
http://www.mfor.hu