Bormarketing megbízást nyert a Geometry
A Twickel Szõlõbirtok azért keresett kommunikációs partnert, mert a pincészet önálló, megkülönböztethetõ márkaként szeretne megjelenni a piacon. A szakmai munkával a Geometry Global holding hazai irodáját bízták meg egy hat ügynökséget érintõ meghívásos tendert követõen.
Az együttmûködés keretében a Geometry Global látja el a Twickel Szõlõbirtok márkázási stratégiájának megtervezését és kialakítását; az ehhez kapcsolódó bevezetõ kommunikációs kampány kidolgozását és megvalósítását; valamint az ezt követõ folyamatos kommunikációt.
„A Twickel Szõlõbirtok tulajdonosa, Twickel György személyében proaktív ügyfelet ismertünk meg, hiszen konkrét elképzelésekkel és határozott célkitûzésekkel keresett meg minket. Idén sok újdonság várható a szõlõbirtok háza táján, így többek között a megújult weboldal, valamint a tervezett webáruház kapcsán izgalmas márkaépítésnek lehetünk alkotói és irányítói” – mondta el Calin Dániel, a Geometry Global holding shopper és experiential üzletágának ügyvezetõje.
„A közös munka során az egész Twickel-világot kell újragondolnunk, és egy ismert márkává tennünk” – mondta Benesch Ferenc kreatív igazgató. Az egyértelmû és vonzó üzenet megteremtésével egységes kommunikációt alakítunk ki, így a Twickel Szõlõbirtok sikerrel tûnhet ki a hazai borászatok irányából tapasztalható médiazajból – tette hozzá a szakember.
„A Geometry ajánlata pontosan illeszkedik hosszú távú elgondolásainkba. Ami igazán meggyõzõ volt, hogy nagy hangsúlyt fektetnek a stratégia alkotásra és az innovatív márkaépítésre. Egyedi metodológiájuk olyan megoldást nyújt, amivel biztosítva látjuk azt, hogy a Twickel márkanév 3-5 éven belül magabiztos és népszerû piaci szereplõ lesz” mondta Csikós Gergely, a Twickel Szõlõbirtok marketing vezetõje.
Forrás:
marketinginfo
http://www.marketinginfo.hu