Új reklámfilm a tokaji borokról
A világ következõ nyolc „nagy” borrégiójáról ír a tekintélyes Bloomberg Business on-line, elsõ helyen kiemelve a Tokaji borrégiót. A Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete tavaly vette fel a kapcsolatot a Bloomberg társasággal. A 73 országban, 192 helyszínen 15 500 alkalmazottat foglalkoztató vállalat több mint 320 ezer elõfizetõnek szolgáltat valós idejû pénzügyi információkat a világon. A Bloomberg News hírügynökség napi 5000 híre több mint 60 országba jut el, a Bloomberg Televíziós hálózat 340 millió otthonban érhetõ el világszerte, a Bloomberg Markets Magazin terjesztési példányszáma 375 ezer, a Bloomberg Businessweek-é pedig 980 ezer. A Bloomberg.com és Businessweek.com oldalakat több 24 millióan látogatják havonta. A Tokaji borrégió kiemelt megjelentetése tehát rendkívüli hírértékkel bír ezen az oldalon. A magyar borral, és a tokaji borvidékkel a Bloomberg Pursuits Magazine is foglalkozik a közeljövõben.
Szintén a tokaji borokat népszerûsíti az az angol nyelvû film, amely olyan neves pincészetek és vendéglátóhelyek összefogásával készült, mint az Elsõ Mádi Borház, a Szent Tamás Pincészet, a Szepsy Pince, a Patrícius Borház, a Gusteau Kulináris Élménymûhely, az Anyukám Mondta Étterem és az Andrássy Rezidencia. A Youtube videómegosztó portálon közzétett film három pillérre épül: a borvidék legmegbízhatóbb, kimagasló minõségû borkészítés mellett elkötelezett borászatainak és legjobb borainak/borkülönlegességeinek bemutatása; a helyi gasztronómia: hagyományos és kevésbé hagyományos magyar ételek tokaji borokkal történõ párosítása; valamint történelmi, kulturális látványosságok és szabadidõs programok. Terjesztését különbözõ hazai és észak-amerikai on-line felületeken, valamint kanadai és amerikai gasztronómiai csatornákon tervezik. A promócióba a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete is bekapcsolódik a saját csatornái segítségével. Az 1 perces rövidfilm mellett készült egy hosszabb, egy 26 perces verzió is.
A fiatal és középkorú, képzett borfogyasztó réteg megszólításával a Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy a borfogyasztás összekapcsolódjon az utazással. A gasztronómiai és borfesztiválok meglátogatása ma már önálló utazási motiváció is lehet.
Forrás:
Turizmus Online
http://www.turizmusonline.hu