Borászat és Hungaricum sajtószakosztály alakult
A széles körben jelentkezett igények által életre hívott, hiánypótló szervezõdés június 7-én, a budavári Faust Borpince és Pálinkakóstoló középkori barlangtermében tartotta alapító ülését.
A szervezet a hazai borászati szereplõk és borsajtó összefogása mellett célul tûzte ki a Hungaricum termékek (gyulai kolbász, halasi csipke, herendi porcelán, kalocsai paprika, nemes pálinkák, Rubik-kocka, szegedi téliszalámi, tokaji aszú, üvegbeton, Zwack Unicum stb.), a magyar szellemi értékek (fotómûvészet, Kodály-módszer, Nobel-díjasok, Petõ Intézet, Puskás-örökség stb.) és az egyedülálló belföldi turisztikai programok-események (Kék Túra mozgalom, mohácsi busójárás, hollókõi húsvét, debreceni Virágkarnevál, visegrádi Palotajátékok stb.) népszerûsítését és a kulturált fogyasztási szokások megismertetését.
Az idegenforgalomban, gasztronómiában és zsurnalisztikában egyaránt jártas szakembereket összefogó grémium elnöke Zamody Gábor (szakújságíró), alelnöke Molnár Attila (Willy Fog), titkára pedig Kõrösi Tibor (Car-Avan).
Forrás:
Turizmus Online
http://www.turizmusonline.hu