Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

Bealkonyodik a borhamisításnak?

A kitörési pontot élelmiszereink és boraink számára a jobb marketing jelentheti: csak a jelenleginél hathatósabb promóciós eszközökkel lehet megismertetni termékeinket a széles fogyasztói rétegekkel az EU-ban.

Mindez azon a fõvárosi kerekasztal-beszélgetésen hangzott el, amelyen a magyar élelmiszerek és borok európai uniós esélyeirõl volt szó. A Földmûvelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) elõcsatlakozási tanácsadója, Árpád Somogyi borainkkal kapcsolatban úgy vélekedett: az élelmiszerbiztonsági követelményeket és a rendelkezésre álló elemzõ módszereket alkalmazva már ma is megállapítható, hogy melyik bor melyik pincészetbõl származik. E módszerek alkalmazása a borhamisítás alkonyát jelenti majd Magyarországon – mondta, és hangsúlyozta: a magyar borok minõsége jó és az utóbbi években javult. A mennyiségi szemléletrõl azonban mindinkább át kell térni a minõségire. Évrõl évre egységes minõséget kell garantálni egy-egy terméknél.

Georg von Twickel, a szekszárdi Liszt Pincészet bortermelõje úgy vélte: ahhoz, hogy a magyar borok versenyképesek lehessenek Európában, átstrukturálás szükségeltetik, azaz új fajtákat kell telepíteni a magyar szõlõültetvényeken.

Forrás:
Petõfi Népe
http://www.petofinepe.hu

Post Tags: #borhamisítás

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
Megalakítják a Danubius Borrégiót
NextContinue
Beszámoló a IV. Magyarországi Bormarketing Konferenciáról

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press