Az orosz és balkáni borpiacok visszaszerzése a cél
Az Európai Unió területén ugyan bõvíthetõ az értékesítés, de jelentõs mennyiségû többlettermék elhelyezése nem lehetséges ezen a piacon. Ebben a helyzetben a magyar bormarketingért felelõs szervek, elsõsorban a keleti és a balkáni piacokra koncentrálnak – közölte Benedek Fülöp az egri Hozam Klub rendezvényén ahol bejelentették, hogy alapítvány jött létre az egri borvidék kommunikációjának megszervezése érdekében.
Ehhez azonban állandó mennyiségû és minõségû termékre van szükség, vagyis arra, hogy ne csak a minõség, hanem a mennyiség is feleljen meg a piaci igényeknek – fûzte hozzá.
Elmondta: a jövõ évtõl egységes mezõgazdasági és vidékfejlesztési alapot hoz létre a kormány a piaci igényeknek megfelelõ termékek kibocsátása érdekében
Forrás:
Figyelõ
http://www.fn.hu