XIII. Magyarországi Bormarketing Konferencia
Idén már 13. alkalommal hívjuk nagy tisztelettel és szeretettel Sopronba a magyar borászokat és a szõlõ- bor ágazathoz kapcsolódó szakembereket egy közös, elõre mutató eszmecserére. A Magyarországi Bormarketing Konferenciák 2000-es indulásuk óta mindig a magyar közösségi bormarketing aktuális kérdései köré szervezõdtek, de az idõ elõrehaladtával egyéb, szõlõ- és borágazatot érintõ kérdésekre is kitekintettünk. Az idei évben ismét kiemelt hangsúlyt kapnak a törvényi, jogszabályi változások is.
Az elsõ napon egy egész plenáris ülést szentelünk ezen kérdéseknek. Áttekintjük a magyar közösségi bormarketing elmúlt idõszakát és az elõttünk álló lehetõségeket, kihívásokat, végigvesszük az új hegyközségi törvény változásait és ennek gyakorlati következményeit, majd megismerjük az európai uniós Közös Agrárpolitika új keretrendszerét és végül elhelyezzük ebben a keretrendszerben a szõlõ- borágazat lehetõségeit, szabályozási kérdéseit.
A második nap délelõttjét szõlészeti szakmai kérdések és új trendek elemzésével töltjük, szó lesz a szõlõ-szaporítóanyagok aktuális kérdéseirõl, a szõlõkórokozók elleni védekezésrõl. Emellett kitekintünk a pezsgõ és habzóborok világára, megismerve az ebben rejlõ technológiai és piaci lehetõségeket. A délutáni záró plenáris ülés során a fogyasztót, mint a borpiac legfõbb szereplõjét helyezzük a középpontba, kiemelten az online megjelenési lehetõségeket. Megvizsgáljuk, milyen a jó online cégér, majd megnézzük mit “isznak” az internetezõk, ezt követõen a bormarketing kérdéseivel rokon magyar közösségi pálinkamarketing helyzetét nézzük meg, végül napjaink vásárlói döntéseinek logikáját vizsgáljuk meg.
Elõadóink:
Dr. Simon Péter – Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum, vezérigazgató-helyettes;
Horváth Csaba – Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, fõtitkár;
Nagy Attila – Vidékfejlesztési Minisztérium, Agrárpiaci Fõosztály, osztályvezetõ;
Sztanev Bertalan – Vidékfejlesztési Minisztérium, Agrárpiaci Fõosztály, szakreferens;
Pálffy István – bor-szakújságíró;
Molnár Ákos – Magyar Szõlõ-szaporítóanyag Termesztõk Szövetsége, elnök;
Dr Helmut Gangl – Bundesamt für Weinbau, Eisenstadt;
Norbert Szigeti – Sektkellerei Gebr. Szigeti, tulajdonos;
Ambruszter Géza – Gemius Hungary Kft. country manager;
Somfalvi Csaba – Gemius Hungary Kft. client service director;
Maros Róbert – Magyar Pálinkamarketing Nonprofit Kft. ügyvezetõ;
Dr. Harsányi Dávid – Budapesti Gazdasági Fõiskola, Külkereskedelmi Kar, fõiskolai adjunktus;
Tonk Emil – Magyar Marketing Szövetség; ügyvezetõ alelnök, Üzleti Akadémia Igazgató
Fiáth Attila – Budapesti Corvinus Egyetem, egyetemi docens
Régi barátsággal várjuk Önt ismét Sopronba, a Kékfrankos fõvárosába
2013. március 13-14-én a XIII. Magyarországi Bormarketing Konferencián.
Bormarketing Mûhely Nonprofit Kft. Sopron
JELENTKEZÉS, FELVILÁGOÁGOSÍTÁS:
Bormarketing Mûhely Nonprofit Kft.
Böcskei Balázs programszervezõ Tel.: 30/471-21-35 E-mail: bocskei@soproniborvidek.hu
9400 Sopron, Pf.: 122. Tel.: 99 508-835 Fax: 99 508-836
A konferencia helyszíne: Hotel Sopron 9400 Sopron, Fövényverem u. 7. Tel.: 99 512-261