XI. Magyarországi Bormarketing Konferencia
A szakmai találkozó hagyományosan – a magyar közösségi bormarketing aktualitásai mellett – a borágazatot érintõ gazdasági jellegû témákat járja körbe.
A konferencia elsõ napján tartott plenáris ülés során az ágazatot érintõ 2011. évre tervezett operatív programokról és az elmúlt év eredményeirõl Dr. Simon Péter, az Agrármarketing Centrum igazgatója számol be, a magyar szõlõ és borágazat kihívásairól és lehetõségeirõl pedig Tiffán Zsolt, országgyûlési képviselõ, a parlament Szõlészeti – borászati albizottságának elnöke beszél elõadásában.
A konferencián tervezett elõadások érintik a jogszabályi alkalmazásokat, a védjegyhasználattal kapcsolatos tudnivalókat, de szó lesz gasztronómiáról, kereskedelemrõl és egy nagyon fontos és érdekes témáról: a bormarketing hagyományos és új irányairól.
Program:
2010. december 2.
14.30 Megnyitó
Dr. Fodor Tamás, Sopron
Megyei Jogú Város polgármestere
14.45-18.30 Plenáris Elõadások
1. A magyar közösségi bormarketing 2010-2011
Dr. Simon Péter
Agrármarketing Centrum, Igazgató
2. A magyar szõlõ és borágazat kihívásai és lehetõségei
Tiffán Zsolt
Országgyûlési képviselõ, Szõlészeti – borászati albizottság elnöke
3. Mi van egy palack borban?
Jásdi István
Jásdi Pincészet, tulajdonos
4. Bor forgalomba hozatali szabályozásának tapasztalatai
Mészáros Kálmán,
MGSzH Borászati Igazgatóság, igazgató
19.30 IX. Páneurópai Vörösborverseny ünnepélyes eredményhirdetése és Kiváló Magyar Élelmiszer gálavacsora
22.30 A bor beszél belõlünk – éjszakai kerekasztal-beszélgetés
Pálffy István bor-szakújságíró
2010. december 3.
9.30-13.00 Plenáris elõadások
1. Vevõakadémia – ne csak eladjunk, hanem használjuk a mindennapokban
Haász Ákos
Metro, kereskedelmi igazgató
2. A tanító reklám lehetõségei a fogyasztók irányába – A fogyasztót tanító reklám lehetõségei a borászatban?
Tóth Gergely
Heineken Zrt, Soproni group brand menedzser
3. Egyedi arculat – lehetõség vagy kalitka
Miklós Csaba
miklóscsabi pincéje, tulajdonos
4. Közösségi oldalak lehetõségei a fogyasztói kommunikációban
Ruck Levente
5. Ne csak bort, hanem élményt is adjunk! – Az event marketing szerepe a borászatban
Iványi Emese
Vylyan Pincészet, marketigvezetõ
Kb. 11.00 KÁVÉSZÜNET 15 perc
13.00-14.00 Ebéd
14.00-17.00 Plenáris elõadások
1. Sommelier szerepe?
Kozma Kálmán
Magyar Sommelier Szövetség, elnök
2. Borpince az étteremben
T. Nagy Gábor
75 cl borkereskedés, tulajdonos – borkereskedõ
3. A bor szerepének változása a gasztronómiában
Jakabbfy László
Apetitorium Kft, gasztronómiai szaktanácsadó
4. Fejlett gasztronómia és éttermi borértékesítés Nagy-Britaniában
Fenyõházi Tímea
Prímás Pince, üzletvezetõ helyettes
18.00 Pince party
Kapcsolódó weboldal