Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

XI. Magyarországi Bormarketing Konferencia

A szakmai találkozó hagyományosan – a magyar közösségi bormarketing aktualitásai mellett – a borágazatot érintõ gazdasági jellegû témákat járja körbe.

A konferencia elsõ napján tartott plenáris ülés során az ágazatot érintõ 2011. évre tervezett operatív programokról és az elmúlt év eredményeirõl Dr. Simon Péter, az Agrármarketing Centrum igazgatója számol be, a magyar szõlõ és borágazat kihívásairól és lehetõségeirõl pedig Tiffán Zsolt, országgyûlési képviselõ, a parlament Szõlészeti – borászati albizottságának elnöke beszél elõadásában.

A konferencián tervezett elõadások érintik a jogszabályi alkalmazásokat, a védjegyhasználattal kapcsolatos tudnivalókat, de szó lesz gasztronómiáról, kereskedelemrõl és egy nagyon fontos és érdekes témáról: a bormarketing hagyományos és új irányairól.

Program:

2010. december 2.

14.30 Megnyitó

Dr. Fodor Tamás, Sopron

Megyei Jogú Város polgármestere

14.45-18.30 Plenáris Elõadások

1. A magyar közösségi bormarketing 2010-2011

Dr. Simon Péter

Agrármarketing Centrum, Igazgató

2. A magyar szõlõ és borágazat kihívásai és lehetõségei

Tiffán Zsolt

Országgyûlési képviselõ, Szõlészeti – borászati albizottság elnöke

3. Mi van egy palack borban?

Jásdi István

Jásdi Pincészet, tulajdonos

4. Bor forgalomba hozatali szabályozásának tapasztalatai

Mészáros Kálmán,

MGSzH Borászati Igazgatóság, igazgató

19.30 IX. Páneurópai Vörösborverseny ünnepélyes eredményhirdetése és Kiváló Magyar Élelmiszer gálavacsora

22.30 A bor beszél belõlünk – éjszakai kerekasztal-beszélgetés

Pálffy István bor-szakújságíró

2010. december 3.

9.30-13.00 Plenáris elõadások

1. Vevõakadémia – ne csak eladjunk, hanem használjuk a mindennapokban

Haász Ákos

Metro, kereskedelmi igazgató

2. A tanító reklám lehetõségei a fogyasztók irányába – A fogyasztót tanító reklám lehetõségei a borászatban?

Tóth Gergely

Heineken Zrt, Soproni group brand menedzser

3. Egyedi arculat – lehetõség vagy kalitka

Miklós Csaba

miklóscsabi pincéje, tulajdonos

4. Közösségi oldalak lehetõségei a fogyasztói kommunikációban

Ruck Levente

5. Ne csak bort, hanem élményt is adjunk! – Az event marketing szerepe a borászatban

Iványi Emese

Vylyan Pincészet, marketigvezetõ

Kb. 11.00 KÁVÉSZÜNET 15 perc

13.00-14.00 Ebéd

14.00-17.00 Plenáris elõadások

1. Sommelier szerepe?

Kozma Kálmán

Magyar Sommelier Szövetség, elnök

2. Borpince az étteremben

T. Nagy Gábor

75 cl borkereskedés, tulajdonos – borkereskedõ

3. A bor szerepének változása a gasztronómiában

Jakabbfy László

Apetitorium Kft, gasztronómiai szaktanácsadó

4. Fejlett gasztronómia és éttermi borértékesítés Nagy-Britaniában

Fenyõházi Tímea

Prímás Pince, üzletvezetõ helyettes

18.00 Pince party

Kapcsolódó weboldal

http://bormarketingkonferencia.hu/

Forrás:
Borászat.hu

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
Magyar borok Hongkongban
NextContinue
Tõkések – Mátrai Kézmûves Borászkör

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press