Vinopolis Budapesten
Az üzlethelyiség felsõ szintjén kap helyet a borbár és a magyar borkínálat, emellett lehetõség nyílik mesterkurzusok, fogadások és céges rendezvények megszervezésére.
A borbárban kéthetente változó, 100 kóstolható tételt tartalmazó kínálattal várják a vendégeket, a borboltban pedig 1000 féle bor kapható. Céljuk, hogy a Vinopolis rövid idõn belül Budapest látványosságai közé emelkedjen. Ennek érdekében stratégiai megállapodást kötnek a turisztikai és szállodaipari szövetségekkel, hogy a napi 5800 Budapestre érkezõ turista értesüljön a Vinopolis Budapest által nyújtott szolgáltatásokról.
Az alsó szinten kap helyet a világ párlat- és bortermelését bemutató interaktív kiállítás, ahol információs táblák segítik az eligazodást a világ termelõhelyei között. így a látogatók egy igazi utazáson vehetnek részt, ahol az installációk segítségével több nyelven kaphatnak információt, vagy akár kérdezhetnek is a sommeliertõl. Az érdeklõdók pár óra alatt kényelmesen bejárhatnak minden kontinenst, borokat kóstolhatnak a világ bármely pontjáról, majd vásárolhatnak, esetleg meg is rendelhetik õket.
A Vinopolisban helyet kap egy WSet-akkreditációval rendelkezõ oktatási központ, ahol tréningeket, szakmai továbbképzéseket, mesterkurzusokat, konferenciákat és borértõ képzéseket tartanak majd, elismert hazai és külföldi elõadók közremûködésével. A Vinopolis közleménye szerint sem az országban, sem a kontinensen nincs ehhez hasonló méretekkel és komplex szolgáltatáskínálattal rendelkezõ, borokra, párlatokra szakosodott intézmény. A nagy múltú és páratlan ismertségnek örvendõ londoni Vinopolis az egyetlen ilyen vállalkozás, melyet az alapítók példaképüknek tekintenek. A társaság azt tervezi, hogy borkereskedelmi franchise üzlethálózattal jelenik meg hamarosan a vidéki nagyvárosokban.
Forrás:
Turizmus Online
http://www.turizmusonline.hu