Véleményeket vár a Turizmus Zrt. a tematikus évekkel kapcsolatban
A tavalyi témaév hozzájárult a magyar lakosság gasztronómiával kapcsolatos attitûdjeinek és fogyasztói szokásainak változásához, és sikerrel zárult. A 2007. évet a Zöldturizmus Éveként határozták meg. Úgy gondolják ugyanis, hogy forrásaikat egy-egy témára összpontosítva hatékonyabban ösztönözhetik a belföldi turizmus fejlõdését.
A Magyar Turizmus Zrt. a 2007. évi marketingtervében irányelvként jelölte meg a szakmával és stratégiai partnerekkel való szorosabb együttmûködést, amelynek keretében a következõ belföldi kampányév témájára vonatkozó döntésbe szeretné bevonni partnereit egy kérdõív segítségével.
A nemzeti turisztikai marketingszervezet kéri a turisztikai szolgáltatók, a szakmai szervezetek, az önkormányzatok, a Tourinform-irodák, az oktatási intézmények és a média képviselõit, hogy a linkre kattintva letöltött rövid kérdõív kitöltésével, 2007. május 18-ig mondják el véleményüket és javaslataikat a témaévekkel kapcsolatban.
Közös érdek a nemzeti turisztikai marketingtevékenység hatékonyságának növelése, amely Magyarországnak több vendéget, több vendégéjszakát és több bevételt jelent.
Forrás:
Híradó.hu
http://www.hirado.hu