Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

Véget ért az idei BORSZERDA-programsorozat

Az egész országot lefedte az idei borszerda-programsorozat, hiszen a 142 vidéki és 75 budapesti étterem segítségével minden megyében eljuthatott a borértõ közönség olyan étterembe, ahol a Borszerdákon féláron kínálták a bort az ebéd- és vacsoravendégeknek. A 227 csatlakozó étterem 20 százaléka nem érte be azzal, hogy kedvezményes árakkal csábítsa be a vendégeket, hanem részt vett a neves szakmai zsûri által elbírált menüversenyeken is, igényes ételsorokat álmodva meg az adott Borszerdán éppen terítékre kerülõ borfajtákhoz: júniusban a magyar fajtákhoz, augusztusban a könnyû fehérborokhoz és rozékhoz, szeptemberben a testes fehérekhez és könnyû vörösekhez, novemberben pedig az újborokhoz.

A részt vevõ éttermek körében végzett kérdõíves kutatás szerint a csatlakozó vendéglõk elégedettek a Borszerdákkal. 65 százalékuk a forgalom növekedésérõl számolt be, 74 százalékuk mondta, hogy alapvetõen megérte számukra a részvétel, és 80 százalékuk nyilatkozott úgy, hogy jövõre is részt szeretne venni az akcióban.

A Borszerdát népszerûsítõ médiakampányban több mint 1000 citylight hirdette a bor dicséretét, és 400 ezer freecardról értesülhetett a borszeretõ közvélemény az akció lényegérõl, a borszerdák napjáról és tematikájáról. Emellett a részt vevõ éttermek, nagykereskedések és pincészetek minden Borszerda-rendezvényhez egy reklámcsomagot kaptak, amely a hivatalos plakátot, menütáblát, matricákat és aromakorongokat tartalmazta, így a résztvevõk maguk is gondoskodhattak róla, hogy a vendégsereg értesüljön az eseményekrõl.

A Borszerda-kampány hivatalos honlapja, a www.borszerda.hu több szakmai elismerésben is részesült, és szívükbe fogadták a felhasználók is. Az oldal látogatottsága elérte az 50 000-et, az oldalletöltések száma több mint 207 000 volt, és az éttermek beszámolója szerint az asztalfoglalások felét is az oldalon keresztül bonyolították le a vendégek. A facebook-rajongók száma a kampány ideje alatt elérte a tízezret.


A BORSZERDÁK menüversenyeinek gyõztesei:

Június: Vadászkürt Étterem (Sopron)

Augusztus: Hotel Sopron (Sopron)

Szeptember: Vörös Postakocsi Étterem (Budapest)

November: Bali Caffe (Budapest)

Forrás:
[hirszerkeszto]

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
OIV sajtótájékoztató a világ idei szõlõ- és bortermésérõl és a várható távolabbi kilátásokról
NextContinue
Kabarématiné Nádas Györggyel és Bolyki János borásszal

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press