Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

V. Magyarországi Bormarketing Konferencia

A Magyarországi Bormarketing Konferenciák küldetése, hogy évrõl évre a borágazat szereplõinek érdeklõdésére számot tartó színvonalas elõadásokat nyújtson a marketing szakterületérõl, ezáltal lehetõséget, ismereteket és eszközöket kínáljon a sikerhez, valamint támogassa az ágazat szereplõi közötti kommunikációt, kapcsolatteremtést.

A kétnapos rendezvény elsõ napján plenáris ülések, második napján szekcióülések és záró plenáris ülés várja a résztvevõket.

A konferencia kiemelt témakörei 2004-ben a nemzetközi borkereskedelem lehetõségei (különös figyelmet fordítva a keleti piacokra), a bormarketing gyakorlati kérdései (eredetvédelem, kiállítások szerepe), versenytárselemzés, a magyar bor körüli kérdések a Miniszterelnöki Hivatal szemszögébõl. Nemzetközi kitekintésként ez évben az angol és a holland borpiaci trendeket vizsgáljuk neves külföldi szakértõk elõadásában.

Kísérõrendezvény: VI. Nemzetközi Páneurópa Vörösborverseny eredményhirdetése.

Forrás:
V. Magyarországi Bormarketing Konferencia
http://www.bormarketingkonferencia.hu

Post Tags: #bormarketing#konferencia#V. Magyarországi Bormarketing Konferencia

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
Bajnokok találkozója Tarcalon
NextContinue
Nomen est omen – avagy a név kötelez

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press