V. Magyarországi Bormarketing Konferencia
A Magyarországi Bormarketing Konferenciák küldetése, hogy évrõl évre a borágazat szereplõinek érdeklõdésére számot tartó színvonalas elõadásokat nyújtson a marketing szakterületérõl, ezáltal lehetõséget, ismereteket és eszközöket kínáljon a sikerhez, valamint támogassa az ágazat szereplõi közötti kommunikációt, kapcsolatteremtést.
A kétnapos rendezvény elsõ napján plenáris ülések, második napján szekcióülések és záró plenáris ülés várja a résztvevõket.
A konferencia kiemelt témakörei 2004-ben a nemzetközi borkereskedelem lehetõségei (különös figyelmet fordítva a keleti piacokra), a bormarketing gyakorlati kérdései (eredetvédelem, kiállítások szerepe), versenytárselemzés, a magyar bor körüli kérdések a Miniszterelnöki Hivatal szemszögébõl. Nemzetközi kitekintésként ez évben az angol és a holland borpiaci trendeket vizsgáljuk neves külföldi szakértõk elõadásában.
Kísérõrendezvény: VI. Nemzetközi Páneurópa Vörösborverseny eredményhirdetése.
Forrás:
V. Magyarországi Bormarketing Konferencia
http://www.bormarketingkonferencia.hu