Újabb jelentõs borsiker
Az ITD Hungary által szervezett megújult arculatú magyar nemzeti standon, a Wines of Hungary közösségi bor márkanév alatt, több mint 100 négyzetméteren, tíz egyéni és három közösségi kiállító mutatkozott be. Összesen 31 termelõ 96 féle borát és pezsgõjét kóstolhatta meg a szakmai közönség.
Az egyik legelismertebb németországi szakkiállításon több mint 3300 pincészet és 36.000 szakmai látogató vett részt.
A magyar standon valamennyi hazai borrégió termékei jelen voltak. A látogatók megismerkedhettek a magyar fajták jellegzetes ízvilágával. A neves nemzetközi sommelier-k és kereskedõk figyelmének középpontjában elsõsorban a kékfrankos, a furmint és a hárslevelû, valamint a közkedvelt tokaji édes borok álltak.
Dobos Erzsébet, az ITD Hungary vállalkozásfejlesztési igazgatója elmondta, hogy az Ügynökség kiemelten támogatja a magyar bortermelõk nemzetközi megjelenését. A közeljövõben a stockholmi Vinordic, a London International Wine and Spirit Fair valamint a bécsi Vievinum kiállítás keretében segíti külpiaci ismeretséghez a hazai borászokat.
Forrás:
Agroinform
http://www.agroinform.com