Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

Stratégiai kommunikációs tanácsadó segíti a tokaji márkákat

A stratégiai tanácsadó és márkakommunikációs ügynökség ügyfélkörébe tartozik a nemzetközi szinten is jelentõs sikereket elért Szent Tamás Szõlõbirtok és Pincészet, melynek vezetõje és fõborásza ifj. Szepsy István, 18. generációs borász.

A szintén mádi, fine-dining étterem, a Gusteau Kulináris Élménymûhely, a közeljövõben nyíló, borászati hagyományokat interaktív installációkkal bemutató Aszúház, a Botrytis butikhotel, valamint a 13 helyi pincészet tételeit bemutató és különleges dûlõtúrákat szervezõ Elsõ Mádi Borház és Bisztró részére is végez az ügynökség PR-kommunikációs feladatokat.

A MITTE számára fontos, hogy a for-profit szféra mellett a civil szektor szereplõit is támogassa stratégiai kommunikációs szaktudásával. Az ügynökség ezért már hosszabb ideje mûködik együtt a Salva Vita Alapítvánnyal és annak partnercégével, az Art Group Marketinggel, illetve az Árvácska Alapítvánnyal is. Mindkét non-profit céget sajtókampányokkal, sajtóesemények szervezésével, az elõbbit továbbá közösségi média menedzsmenttel, valamint az ezeket kiegészítõ arculati munkákkal segíti.

Forrás:
Bor és piac
http://www.borespiac.hu

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
A helyben eladott bort küldik harcba a gazdák az import ellen
NextContinue
Nagyon Balaton: VinCE Balaton

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press