Stratégiai kommunikációs tanácsadó segíti a tokaji márkákat
A stratégiai tanácsadó és márkakommunikációs ügynökség ügyfélkörébe tartozik a nemzetközi szinten is jelentõs sikereket elért Szent Tamás Szõlõbirtok és Pincészet, melynek vezetõje és fõborásza ifj. Szepsy István, 18. generációs borász.
A szintén mádi, fine-dining étterem, a Gusteau Kulináris Élménymûhely, a közeljövõben nyíló, borászati hagyományokat interaktív installációkkal bemutató Aszúház, a Botrytis butikhotel, valamint a 13 helyi pincészet tételeit bemutató és különleges dûlõtúrákat szervezõ Elsõ Mádi Borház és Bisztró részére is végez az ügynökség PR-kommunikációs feladatokat.
A MITTE számára fontos, hogy a for-profit szféra mellett a civil szektor szereplõit is támogassa stratégiai kommunikációs szaktudásával. Az ügynökség ezért már hosszabb ideje mûködik együtt a Salva Vita Alapítvánnyal és annak partnercégével, az Art Group Marketinggel, illetve az Árvácska Alapítvánnyal is. Mindkét non-profit céget sajtókampányokkal, sajtóesemények szervezésével, az elõbbit továbbá közösségi média menedzsmenttel, valamint az ezeket kiegészítõ arculati munkákkal segíti.
Forrás:
Bor és piac
http://www.borespiac.hu