SPAR Borverseny a 2012-es VinAgorán
[tn_2_bal.jpg] A SPAR Magyarország Kft. minõségi borkereskedelmet elõtérbe állító üzletpolitikája a magyar borászat kultúrájának és tradícióinak képviseletét is jelenti. A SPAR és INTERSPAR áruházak borkínálatában a magyar borok több mint 95%-os részt képviselnek.
Az idei évben a VinAgora Nemzetközi Borverseny és a SPAR Magyarország Kft. korábbi években elindított együttmûködése újabb lehetõséget kínált a magyar borok, fejlõdõ pincészetek piacra jutásához. A SPAR a nevezési díj egy részének átvállalásával – amennyiben a verseny egyéb elõírásainak megfeleltek – segítséget nyújtott a termelõknek, hogy kedvezõbb feltételekkel vehessenek részt a borversenyen. Az áruházlánc a megmérettetésen legalább 80 pontot elért (átlag fölötti értéket képviselõ), 130 borászat mintegy 300 bora közül választja ki új, „SPAR VinAgora Válogatás” jelöléssel ellátott termékkínálatát. Így a cégcsoport, kevésbé ismert termelõk borait a vásárlóihoz eljuttatva, hozzájárul a magyar borászat és borkultúra fejlõdéséhez. A VinAgora a SPAR vásárlói számára hiteles szakmai garanciát nyújt a kiválasztott borok minõségérõl.
[tn_3_kozep.jpg]
Az egyedi válogatásban szereplõ borok folyamatosan jelennek meg az áruházlánc kínálatában.