Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

Reklámkampány a magyar borért

A magyar bor ismertségének és elismertségének emelését célzó, július 15-én induló reklámkampány fõ elemei egy 30 másodperces reklámfilm, amelyet a kereskedelmi televíziók vetítenek, illetve az augusztus 31-ig látható 350 óriásplakát. Az image-filmet „a bor társ a mindennapokhoz” alapgondolata hatja át, legfõbb üzenete pedig, hogy a magyar bor eszenciálisan magában foglalja mindazt, ami az életben jó, a hagyományõrzõ múltat a szenvedélyes jelent és az elképzelt jövõt.

A kampány elsõsorban a magyar bor image-ének erõsítését célozza. „Azt szeretnénk elérni, hogy minél többen válasszanak magyar bort a családi ünnepekhez és a mindennapokban egyaránt, hogy a magyar bort sokan a sajátjuknak, a „miénknek” érezzék” – mondta Oláh László, a Közösségi Bormarketing Kft. ügyvezetõje.

A kampány kiegészítõ eleme a http://www.magyarbormindenkor.hu/ weboldal, amely tartalmazza a legfontosabb információkat, és a kampány indulásától elérhetõ.

A Közösségi Bormarketing Kft. fontos missziónak tekinti, hogy minél szélesebb körben megtanulják az emberek a borkóstolást, az ételek és a bor együttes harmóniájának élvezetét. Ebben segít a „Magyar bor mindenkor” kampány mellett a Közösségi Bormarketing Kft. párhuzamosan futó eseménysorozata, a Borszerda projekt is. Arra számítanak, hogy sikerül felhívni a figyelmet a megfelelõ borok kiválasztására, és a minõségi borkultúra terjesztésére.

A Bell & Partners Kommunikációs Ügynökség szakemberei elmondták, hogy a célcsoport médiafogyasztási szokásaira leginkább a tv-nézés a jellemzõ. A tv-csatornák kiválasztásánál a meghatározott célcsoport elérésének költséghatékonysága volt a fõ szempont, így választották ki az RTL Klub, a Spektrum, az NGC, a Hallmark, a Film+, a Sport 1, 2, és a Sport Klub csatornákat a 30 másodperces spot vetítésére.

Az óriásplakátot, mint reklámeszközt, a televízió hatékony kiegészítõ médiumaként használják, amely segíti az elektronikus médiában sugárzott kampány bevésõdését, visszautal arra, és célzottan szólítható meg vele az elérendõ korosztály, amely kifejezetten nyitott erre a típusú reklámhordozóra.


A filmek:

http://www.youtube.com/watch?v=-JPDUvbxb9Q – Balatoni borvidék

http://www.youtube.com/watch?v=L82DjEZBcOY – Észak-Dunántúl

http://www.youtube.com/watch?v=tyHvmaXSPuQ – Észak-Magyarország

http://www.youtube.com/watch?v=B7rnFKo_8Yg – Pannon Borvidék

http://www.youtube.com/watch?v=BMd4s49XVUc – Tokaj Borvidék

Forrás:
[hirszerkeszto]

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
Megmenekült Tokaj-Hegyalja a szénerõmûtõl
NextContinue
Újabb glicerines bor borzolja a kedélyeket

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press