Prowein: Több magyar boros cég lesz Düsseldorfban
„A világ mindegyik fontos bortermelõ régiója képviseli magát a Prowein kiállításon.” – tájékoztat Máté Szilvia a düsseldorfi vásár magyarországi képviselõje. „Ez garantálja, hogy a kereskedelem és a vendéglátás beszerzõi átfogó képet kapjanak a bor világpiacának kínálatáról, valamint az italok aktuális trendjeirõl, valamint az új termékekrõl. Sokan a „nemzetközi borpiac barométerének” nevezik a kiállítást.”
Jövõre a magyar kiállítók 30 százalékkal nagyobb területen mutatkoznak be, mint idén a tíz kiállító. Így az Agrármarketing Centrum támogatásával 135 négyzetméter áll a várhatóan tizenöt magyar boros cég rendelkezésére. Az exportpiacuk bõvítésére törekvõ hazai cégek közül az utóbbi évek állandó kiállítói közé tartozik a Tokaj Kereskedõház, a Törley pezsgõkkel és balatonboglári borokkal, a Bock pincészet és Szeremley Huba Elsõ Magyar Borháza.
A bio borok iránti érdeklõdést jelzi, hogy tizenöt országból 150 cég jelentkezett termékei bemutatására. Máté Szilvia reméli, hogy ebben a szegmensben is lesz magyar kiállító.
Párlat, whisky, likõr, rum és a többi égetett szeszes ital mindig érdekes kínálattal gazdagítja a Proweint. Legközelebb 300 vállalat állít ki. Köztük kisebb cégek is, amelyek regionális specialitásokkal igyekeznek új vevõket szerezni. A magyar színeket a Zwack Unicum német importõr cége képviseli majd.
„Jövõre is mágnesként vonzza majd a látogatókat a 6-os csarnokban kialakítandó „kóstolási zóna.” – hangsúlyozza Máté Szilvia. „A világ minden tájáról több száz bor közül válogathatnak a látogatók, hogy érzékszerveikkel is tájékozódjanak arról, hogy mely standokat érdemes felkeresniük.”
Forrás:
BrandTrend
http://www.brandtrend.hu