Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

Örökségvédelem és Marketing, Tradíciók és Innováció

[tn_2_bal.jpg] Mindkét vállalkozásnak felelõssége van a magyar nemzeti örökség ápolásában, melyeknek õrzõi és jeles képviselõi a hazai és nemzetközi piacon.

Mindegyikük más területen képviseli a fentieket, de innovációval, együttmûködéssel erõsíteni tudják egymást. Ennek eredményeképpen egyedi arculattal jelenik meg a Királyok Bora a Gödöllõi Királyi Kastélyban.

Hiszen milyen ital képviselhetne jobban egy királyi kastélyt, mint egy királyi bor? A Tokaj-hegyaljai borvidék leghíresebb és legkülönlegesebb bora, a Tokaji aszú. Errõl a nedûrõl mondta XIV. Lajos francia király, hogy a királyok bora, a borok királya. A Tokaj Kereskedõház Zrt. – mint a Tokaji márkanév legnagyobb képviselõje – küldetésének tekinti, hogy ezt a hungarikumot megõrizze a jövõ generációi számára. Az egyetlen állami tulajdonú borászat a tradicionális értékek megõrzése mellett kiemelt figyelmet fordít az innovációra is, így az utóbbi évek beruházásai, fejlesztése és szemléletváltása révén modern nagypincészetté fejlõdött.

Tradíció és innováció, e törekvések jegyében született meg a társaság és a Gödöllõi Királyi Kastély együttmûködése, mely keretében közösen választották ki a kastély borát. A 2004-es évjáratú 5 puttonyos Tokaji aszú kiváló minõségén túl megjelenésében is egyedi, hiszen a Tokaj Kereskedõház Gödöllõi Királyi Kastély Tokaji Aszújának címkéje közönségszavazáson került kiválasztásra.

Az együttmûködés jelentõségét növeli, hogy mindkét gazdasági társaság többségi állami tulajdonban van, az állam tulajdonosi jogait a Magyar Nemzeti Vagyonkezelõ Zrt. gyakorolja.

A két együttmûködõ szervezet tavaly kezdte el keresni azokat a lehetõségeket, melyek hozzájárulhatnak tevékenységük fejlesztéséhez és kölcsönösen erõsíthetik egymást.

A folyamatosan megújuló kastély 2012-ben friss terekkel és kínálattal várja a látogatókat.

Új szolgáltatásaik fejlesztésekor az volt a cél, hogy olyan kínálatot dolgozzanak ki

– mely egyedi a turisztikai piacon,

– méltó a Királyi Kastély magyar történelemben betöltött szerepéhez,

– Magyarország értékeirõl és hagyományairól szól,

– megõrizhetõ, felidézhetõ emléket és

– és megvásárolható, ajándékozható terméket is jelenthet egyben,

– a múlt ápolása mellett hordozza magában a megújulás lehetõségét.

A turisztikai piacon két kiemelt szolgáltatást keresnek a látogatók:

– információt egy adott országról vagy látványosságról, valamint

– olyan termékeket, melyek emlékeztetik a felkeresett helyszínre.

Ezek segítenek megõrizni és felidézni azt az élményt, ami az adott helyszínen átéltek.

A Gödöllõi Királyi Kastély fejlesztései közül ki kell emelnünk az Udvari Beszállítók boltjának kialakítását és a gasztronómiai élmény- és kalandtúrák életre hívását.

Az Udvari Beszállítók Boltjának kialakításával a kastély célja az volt, hogy felhívja az idelátogatók figyelmét a méltán híres és tradíciókkal rendelkezõ magyar termék elõállítókra és azok termékeire, akik egykoron megkapták az „udvari beszállító” címet.

A Gödöllõi Királyi Kastély múltjának és rangjának megfelelõen reprezentálni tudja a legkiválóbb magyar hungarikum termékeket, a nemzetközi turisztikai piacon.

Az Udvari Beszállítók Boltjában törekszünk arra, hogy a térség kézmûves termékei is bemutatásra kerüljenek, amivel egy térségi marketing tevékenységet is ötvözünk a kínálatba.

Kapcsolódva a bolt kínálatának bõvítéséhez alakítottak ki új gasztronómiai élmény- és kalandtúrákat.

A gasztronómiai élmény- és kalandtúrák királyi környezetben jól tudják reprezentálni a kastélyt, a várost és térségét, valamint bõvíti a beutaztató utazási irodák felé a kínálatot, kiemelten a csoportok számára. Az élménytúra:

– jól illeszthetõ a kulturális és mûvészeti programok közé,

– hangulatot és étvágyat ad a következõ programhoz

– a térségrõl, régióról, Magyarországról annak értékeirõl, történelmérõl és hagyományairól, szólnak, nem versenyez más turisztikai attrakciókkal, hanem inkább kiemeli, felhívja a figyelmet más magyarországi kínálatokra.

Négy program indult 2012-ben: „Históriai és harmónia”, „Császári Királyi kedvencek”, „Ízek és Titkok”, Illatok és emlékek”.

Kapcsolódó weboldal

www.királyikastély.hu

Forrás:
[hirszerkeszto]

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
VinAgora Nemzetközi Borverseny
NextContinue
Hagymási József az év egri borásza

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press