Nem mûködik az alfoldibor.hu
Felháborítónak lehet minõsíteni azt a folyamatot, amely során az ország bormennyiségének a felét produkáló régióban a literenként 5-10 forintos marketing adót ilyen felelõtlen szórják széjjel, miközben Font Sándor a parlament mezõgazdasági bizottságának az elnöke 2010-ben kijelentette, hogy a kormányváltáskor a bormarketingre befizetett pénzek már nincsenek meg.
A fõként a Duna Borrégió Borút Egyesület honlapjáról jogtalanul feltöltött tartalom miatt kapcsolhatták le kedden a projekt honlapját, amelyrõl Erdõsi Mária mint az egyesület titkára a tegnapi napon a következõ megállapítást tette:
az egész kampány – néhány picike fordulattól eltekintve- felháborító, haszontalan, tartalmatlan (lásd a honlapját!! és minden eredeti ötlettõl mentes semmiség volt!! Kampányt csinálni 60 millió forintból, úgy hogy az érintett tájegység szakmai szervezeteit teljes mértékben negligálni, tökéletesen figyelmen kívûl hagyni azokat az eredményeket, arculati elemeket, stratégiai célokat amiket az elmúlt három évben a régió – szintén bormarketing pénzbõl !!! – már megvalósított és kezdett a hozadéka mutatkozni azt mutatja, hogy a borászok évente befizetésre kerülõ 5 és 10 forintjaiból keletkezõ sok százmillió forint úgy kerül felhasználásra, hogy abból az ágazatnak semmilyen haszna nem származik! Én már nem is csodálkozom azon, hogy a borászok feladták a reményt, hogy a magyar közösségi bormarketing hatására fog a belsõ és a külsõ piac felélénkülni. Mindenki próbálkozik ahogy tud…
Forrás:
Hírös.index
http://hiros.index.hu