Nagy az érdeklõdés a magyar borok iránt
A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága (AMC) által szervezett magyar közösségi stand 225 négyzetméternyi területen, ezúttal már 26 kiállítóval várja a látogatókat. A kiállítás történetében elõször – az AMC segítségével – több magyar borász is bekerült boraival a vásár „Prémium borok – legjobb minõség, legjobb ár” mottóval szervezett központi kóstolózónájába.
„Számos szakmai érdeklõdõ erõsítette meg a napokban azt meggyõzõdésünket, hogy a magyar bor felveszi a versenyt a világ élvonalbeli boraival” – idézi a közlemény Simon Pétert, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettesét.
A standon a kialakított kóstolórészben négy kategória borait mutatják be: a furmint, a kadarka és kékfrankos mellett a Nemzeti Borkiválóság Program magyar fajtaborai is megjelennek. A borok mellett kihelyezett kártyák segítik a tájékozódást, emellett hostessek is az érdeklõdõk rendelkezésére állnak.
Az idén 20. születésnapját ünneplõ düsseldorfi ProWein-ra, a világ legnagyobb bor szakkiállítására a világ minden tájáról érkeznek borkereskedõk, importõrök, vendéglátóipari beszerzõk, valamint borokkal és borászattal foglalkozó egyéb szakemberek, közöttük magas a vezetõ beosztásúak aránya. Tavaly 48 ország 4796 kiállítója vett részt a ProWein-on, megjelenésük több mint 45 000 szakmai látogatót vonzott. A kiállítás töretlen, dinamikus fejlõdésének Magyarország több mint 10 éve részese kiállítóként – közölte az MT Zrt.
Forrás:
Híradó
http://www.hirado.hu