Megmenekülhet a Bormarketing
A Világgazdaság értesülése szerint napokon belül hozzájuthat a mûködéséhez szükséges összeghez a Magyar Bormarketing Nonprofit (MBN) Kft. A közösségi bormarketinget koordináló cég azért került veszélybe, mert a fenntartását biztosító pénzt közbeszerzési pályázaton nyerhette volna el, azt azonban nem írták ki – írja a lap. A pénzügyi gondok miatt a kft. valamennyi munkatársa felmondott, tulajdonosai pedig közölték: ha december 15-ig nem kapják meg a szükséges forrást, ellehetetlenül a szervezet.
A Világgazdaságnak Karakas János, az agrártárca fõtanácsadója elmondta: a cég várhatóan egy miniszteri rendelettel juthat majd hozzá a mûködéséhez szükséges összeghez. Ez a lehetõség azonban csak az idei évre vonatkozik, a jövõre nézve a tulajdonosokkal közösen igyekeznek megnyugtató megoldást találni. Az MBN-t 2005. májusában alakította a szõlõ-bor ágazat 13 meghatározó szakmai szervezete, feladata a közösségi bormarketing alap felhasználásának koordinációja, amely alap a bor forgalomba hozatali járulékának a marketingre fordítható részét tartalmazza.
Forrás:
Napi Gazdaság
http://www.napi.hu