Magyar kampány az osztrákoknál, szlovákoknál
A Magyar Turizmus Zrt. Szlovákiában folytatott intenzív nyári forgalomélénkítõ akciójának keretében június-júliusban GoogleAdwords kampány segítségével irányítják az érdeklõdõk figyelmét a Társaság szlovákiai honlapjára, a madarsko.sk portálra. Az oldalon a turisztikai információk mellett konkrét ajánlatok is találhatók a Balaton és az Alföld régiókkal való együttmûködés és a közös kampányok eredményeként.
Az akciósorozat részeként továbbá három szakmai lap is bemutatja Magyarországot az MT Zrt. közremûködésében. A Cestovatel 17.000 példányban megjelenõ utazási havilap júliusi száma 12 oldalon át kiemelten foglalkozik hazánk turisztikai kínálatával Budapest, Balaton, wellness, aktív turizmus, kultúra, valamint bor és gasztronómia témákban, melyek a szlovák turisták legkedveltebb termékei is egyúttal. A megjelenéshez számos szolgáltató is csatlakozott. A Voyage kéthavonta megjelenõ igényes turisztikai és életmód magazin július-augusztusi száma (20.000 példány) Magyarország két nagytavát, a Balatont és a Tisza-tavat mutatja be, a Geo Sezóna magazin 20.000 példányszámú, májustól októberig kapható nyári különszámának pedig a Hortobágy és a puszta a témája.
A forgalomélénkítõ kampány keretében július közepén 1 héten át minden nap 2 perces beszélgetésre a Viva Rádió vendége lesz Godár Ivett, a MT Zrt. szlovákiai külképviselõje. A beszélgetésekhez nyereményjáték és naponta többször sugárzott spot is kapcsolódik majd, melyek a magyarországi turisztikai kínálatról szóló interjúkra hívják fel a figyelmet.
A KSH legfrissebb statisztikai adatai szerint az év elsõ öt hónapjában 24.500 szlovák vendég összesen 50.000 vendégéjszakát töltött el a haza kereskedelmi szálláshelyeken, ami a vendégek vonatkozásában 3,2%-os a vendégéjszakák tekintetében pedig 2,5%-os növekedést jelent az elõzõ év azonos idõszakához képest.
Forrás:
www.regioregia.hu
http://www.regioregia.hu