Lesen voltak – lesz-e (ön)gól?
[tn_2_bal.jpg]A Német Borszövetség stratégái VB-Bor-palackok millióinak értékesítését remélik, mintegy 50 borászat (nagyüzemtõl csúcsborászatig vegyesen) jogosult a címke használatára.
A résztvevõ borászatok 10.000 palackig palackonként 20 centet fizetnek a címke használatáért, aki ennél nagyobb tételben címkéz, az már csak 10 centtel kell hogy számoljon.
A megfelelõ borok kiválasztására vaktesztek segítségével került sor, s nem titkolt az sem, hogy a csúcsborok esetében majd elõnyben részesítik a VIP részek látogatóit a szurkolókkal szemben.
„A VIP részleg valójában egy üzleti esemény, amihez kiválóan illeszkedik a bor és ezek mindig értékes forgalmat produkálnak.”
Németország bizakodhat, már a Konfödereciós Kupa idején is harmincezer palack fogyott, most a VB ideje alatt a stadionokban és a hivatalos alkalmakhoz kapcsolódóan ennek háromszorosával-négyszeresével számolnak.
Kiváncsian figyeljük majd, hogy egy rekkenõ hõség a „ziccerbõl” a sör németországi pátoszának és a fröccs-kultúrának (hiányának) „ellentámadásával” vezethet-e öngólhoz?