Közösen kampányolnak a közép-dunántúli borászok
Az egyik fõszervezõ, a Hilltop Neszmély borászat marketingfelelõse, Süli Tamás segített eligazodni a programokban. A rendezvény során több hasznos, a fogyasztókat is érintõ kezdeményezés valósult, valósulhat meg. Az egyik fõ pillért az a GPS-játék adja, amelyik borhoz kötõdõ kérdések segítségével arra késztetheti a játékos kedvû borivókat, hogy nézzenek utána dolgoknak, tájékozódjanak. A válaszok pedig koordinátákat rejtenek, amelyek segítségével érdekes dolgokra lelhetünk a borral kapcsolatban.
A játékon kívül komoly dolgokra is vállalkozott az a hét borászat, amelyik csatlakozott a kezdeményezéshez. Céljuk többek között egy olyan közös portfólió kialakítása, amely az éttermekben, szállodákban, a gasztronómiában együttesen képviseli a régiót. A borászatok által felajánlott borok (cégenként 1–3 bor) kedvezményes, pinceáron kerülnek a HORECA lánc tagjaihoz. Az akció az év végéig tart. A kezdeményezés másik igen fontos eleme az ágazaton belüli kapcsolatépítés, együttmûködés. Leküzdve a történelembõl fakadó aggályaikat, egyre több vállalkozás bizalmát sikerül visszanyerni, elnyerni egy-egy együttmûködés erejéig. Ennek egyik kiváló példája a Márton-napi ünnep, amit Neszmélyen, a Meleges-hegyen tartanak most szombaton.
A Hilltop meghívására 22 ismert magyar borászat vendégeskedik a borvidéken, szélesítve a magyar borok palettáját. A programot kiváló fellépõk mûsorai, kézmûves-, néptánc- és népzenei bemutatók színesítik, a Márton-napot pedig Deák Bill Gyula blueskoncertje teszi teljessé. A rendezvény, a borvidékek arculatához igazodva, a Fehér csillagok nevet viseli.
Forrás:
Metropol
http://www.metropol.hu