Kiakadtak a borászok az áldatlan állapot miatt
Mint beszámoltunk róla, a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. koordinálta a bormarketinget tavaly év végéig. Ekkor pénzügyi okok miatt a kft. valamennyi munkatársa felmondott, idén erre a feladatra egy új céget bíztak meg. Vida Péter elmondta, a kiáltvánnyal az volt a céljuk, hogy választ kapjanak például arra, miért egy olyan céget bíztak meg a bormarketingbõl befolyt pénzek felhasználásával, mely a szakmai bizottság szerint alkalmatlan erre a feladatra.
Éppen ezért a kiáltvány aláírói semmilyen szakmai közösséget nem vállalnak a most kiválasztott kft-vel. Hitelt érdemlõ elszámolást kérnek arról, hogy a borászok által befizetett forgalomba hozatali járulékot, amely literenkénti 8 forint, mire használták fel. Felszólították a Közösségi Bormarketing Kft.-t és a kormányzatot, hogy a helyzet tisztázásáig hirdessen moratóriumot az új pályázatok kiírására – nyilatkozta a TEOl.hu-nak Vida Péter.
Forrás:
TEOL.hu
http://www.teol.hu