Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

Kardos Gábor: Valós piaci szempontokat a bormarketingbe!

Kardos Gábor írása.

Tisztelettel szeretnénk felhívni a düsseldorfi ProWein magyar standjának szervezõi figyelmét a statisztikai tényre, hogy a balatoni vendégéjszakák számával hosszú ideje legfeljebb az összes többi vidék együttvéve vehetné fel a versenyt, ezért már jó ideje kiemelten kellene kezelni mint a turisztikai adatai alapján nagyságrendileg legfontosabb borrégiós desztinációt – különösen német szakvásárokon. Ugyanez vonatkozik természetesen a magyar külképviseleteken és más vásárokon megvalósuló országpromócióra.

Ha a számokat nézzük, akkor 2015-ben például a balatoni vendégéjszakák száma 4 millió 989 ezer, míg viszonyításképp Tokajé 7 350 vendégéjszaka. (Csak Balatonfüred, tehát nem az egész Füred-csopaki borvidék: 591 362 vendégéjszaka.)

Mindezzel persze nem azt akarjuk elérni, hogy annyiszor nagyobb szerepet kapjon a Balaton, mint amennyivel nagyobb a súlya a piacon, de legalább annyi év elmaradás után a kirívó aránytalanságot csökkentsük végre érzékelhetõ módon és ezáltal is jobban érvényesüljenek a bormarketingben a valós piaci és borturisztikai szempontok.

Forrás:
bor.mandiner.hu
http://bor.mandiner.hu

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
Nagyon sokan szeretnének borászati támogatást kapni
NextContinue
Nem csak mi unjuk a hideget – rossz hír jött a szõlõsgazdáktól

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press