Jó boroknak terveznek cégért
A Cégér alkotói pályázat célja egyrészt az, hogy a fiatal magyar grafikusok és magyar borászok együttmûködését segítse, másrészt pedig, hogy javítsák a termékek vizuális megjelenését. Április 10-én kiválasztották az elsõ fordulós pályamunkáik alapján a következõ 10 grafikust, melléjük kisorsolták azokat a borászokat, akiknek a boraihoz az idén címkét tervezhetnek.
Íme az idei párosok:
Bodolóczki Júlia – Domain Edegger/Martin Georg Edegger
Bognár Enikõ – Vécsei Pincészet/Vécsei András
Ferenczi Barna – Balga Pincészet/Adamovich Károly
Hegedûs Márton – Dúzsi Pincészet/Ifj. Dúzsi Tamás és Bence
Kiss Zsombor – Anonym Pince/Szövényi Áron
Laki Eszter – Szõke Gergely (alkotói csoport) – Winelife/Orosz Csaba
Radimszky Anna – Ruppert Pincészet/Ruppert Ákos
Szász Veronika – Radics Pince/Radics Barna
Tiszka Annamária – Benedek Pince/Benedek Péter
Tóth Andrej – Somlói Vándor/Kiss Tamás
A tét nagy, a nyertes grafikus 1 millió forintot, a második helyezett 300 ezer forintot, a közönségdíjas 250 forintot kaphat, a 3-10. helyezettet pedig 50 ezer forintos munkadíjban részesítik. Persze nemcsak a díjakon, hanem a szakmai kihíváson és az együttmûködésen van a hangsúly, a tavalyi pályázók szinte kivétel nélkül folytatták a munkát a nekik sorolt borászokkal a pályázat lezárulta után is. Az eredményt június 1-jén hirdetik ki az Akváriumban.
A tavalyi pályázatot Bogányi Gergely nyerte Csetvei Krisztina 2011-es királyleánykájához készített címketervével.
Forrás:
[origo]
http://www.origo.hu