Három hónapos televíziós kampány Belgiumban a magyar borvidékekrõl
A Belgiumban, Franciaországban és Hollandiában fogható, igen népszerû turisztikai csatorna napi 1,4 milliós nézettségnek örvend. A „C’EST SI BON” („Hogy ez milyen jó!”) címû, 20 perces magazin minden hónapban más borrégiót mutat be, napi 6, havi 180 adásban a nézõknek, így a 3 hónapos kampány alatt összesen 540 adás foglalkozik majd a magyar borvidékekkel, kimondottan fõmûsoridõben. Októberben a Balaton, novemberben Villány és Szekszárd, decemberben pedig Eger és Tokaj kerülnek terítékre.
A televízió stábja 2007. június 25-én, a Magyar Turizmus Zrt. meghívására érkezett Magyarországra, és elsõ alkalommal – öt napon keresztül – a Balatonnál forgat. A programban a borkóstolásokon és interjúkon túl természetesen szerepel hajókázás, kulturális programok és hõlégballonozás is. A Dél-Dunántúlra és Észak-Magyarországra õsz elején látogat el a belga televízió.
Forrás:
OBJEKTÍV Hírügynökség
http://www.objektivhir.hu