Furmint Február logó pályázat
A Furmint Február filozófiája
„Egyre többen, többször és hangosabban mondják – borok és emberek egyaránt –, hogy a furmint egy kiemelkedõ szõlõfajta. A képet tovább szépíti a tény, hogy szinte kizárólag a miénk. Úgy gondoljuk, hogy ezt az üzenetet érdemes lenne minél több emberhez eljuttatni, ez pedig a legjobban akkor sikerülhet, ha összefogunk, és ezért a célért együtt iszunk furmintot februárban.”
A Furmint Február egy civil összefogás keretében megvalósuló programsorozat. A hozzá csatlakozók saját eszközeiket vetik be azért, hogy február folyamán felhívják az emberek figyelmét erre a magyar szõlõfajtára: az éttermek pohárra kínálják és kiemelten ajánlják, a kereskedõk csomagokat állítanak össze és tematikus kóstolókat tartanak, a legkiemelkedõbb furmintot készítõ pincészetek pedig közös kóstolót tartanak, ahol együtt mutatják be száraz furmintjaikat. A most kiírt pályázatban azt a logót keressünk, amely ezt az összefogást és programsorozatot jelképezi majd.
Mit kell tudni a furmintról?
A furmint egy, szinte kizárólag hazánkban termesztett fehérszõlõfajta, amelybõl magas minõségben készülnek borok fõleg Tokajban és Somlón. Míg sokáig magas savtartalma miatt inkább édes borok alapanyagának szánták, az utóbbi években egyre nõ a tekintélye gazdag aromatikájú, hordós érlelésû száraz fehérborainak. A viszonylag késõi szüretelésû, komoly, száraz borok a hazai fehérbor-kínálat felsõ szegmensébe tartoznak, és méltóképpen jeleníthetik meg a magyar borkultúrát a világ borértõ köreiben.
A Furmint Február logó pályázatának 7 tagú zsûrijébe már elfogadta a meghívást:
Bodó Judit, a fiatal borászgeneráció elismert tagja, a Bott Pince borásza
Gazda Albert, az Index Kultúra rovatának vezetõje, az http://albertgazda.blog.hu/ szerzõje
Ipacs Géza, hazánk vezetõ boros címke tervezõje, az Apacs Stúdió vezetõje
Szepsy István, 2001-ben az Év Bortermelõje, meghatározó tokaji borász
Tálos Attila, piacvezetõ hazai borkereskedés, a Bortársaság ügyvezetõje
Beadási határidõ: 2010. szeptember 30.
Beadás formátuma:
• digitális állományként, elsõsorban vektoros formátumban (ai, cdr, dxf);
• ha ez technikai okok miatt nem oldható meg, raszteres formátumban (gif, jpg, tiff) is
lehetséges
Beadandó logó-változatok:
• színes (RGB vagy CMYK);
• szürkeárnyalatos
A pályázat díjai:
Elsõ helyezett: 150 000 forint értékû borcsomag
További különdíjak is átadásra kerülnek!
A pályázat kiírója: Gourmandnet Kft. (székhely: 1034 Budapest, Nagyszombat u. 25. 2/85)
A pályamûveket a Furmint Február szervezõjének, a Vinoport.hu Online Bormagazin szerkesztõségébe kell eljuttatni:
Vinoport.hu az Online Bormagazin
Gourmnandnet Kft.
1034 Budapest, Nagyszombat u. 25. 2/85.
06-30-740-8261
További feltételek:
– a pályázati anyagban nem szerepelhet olyan tartalom, amely bármely harmadik személy szerzõi jogát sértené, vagy amely bármely más, korábbi pályázaton már benyújtásra került. Az ennek megsértésébõl eredõ minden felelõsség a pályázót terheli.
– a pályázók a pályázati anyag benyújtásával féltetlen és visszavonhatatlan hozzájárulásukat adják ahhoz, hogy pályázatuk nyertessége esetén annak tartalmával a Gourmandnet Kft. kizárólagosan rendelkezzen, és azt felhasználhassa (felhasználási engedély). A teljes körû és kizárólagos felhasználási engedély különösen kiterjed arra is, hogy a Gourmandnet Kft. a felhasználási engedélyt harmadik személyre átruházza, vagy harmadik személynek további felhasználási engedélyt adjon. Erre tekintettel a pályázó a pályázati anyagban foglalt tartalommal és mûvekkel kapcsolatos szerzõi vagyoni jogait a pályázat nyertessége esetén teljes körûen és kizárólagosan a Gourmandnet Kft.-re ruházza át.
– a pályázati anyag benyújtása a jelen pályázati kiírásban foglalt feltételeknek a pályázó által minden további nyilatkozat nélküli történõ elfogadását jelenti.