Felszámolják a Magyar Bormarketinget
A Magyar Bormarketing Nonprofit (MBM) Kft. felszámolásának megindításáról döntöttek tulajdonosai – értesült a Világgazdaság. Az ügyvezetési feladatokkal Oláh Lászlót, a Corvinum borkereskedelmi cég vezetõjét bízták meg, miután Nemes Richárd korábbi ügyvezetõ rendkívüli felmondással távozott. Közben az a rendeletmódosítás is megszületett, amelynek hiányában a társaság nem jutott hozzá a mûködéshez szükséges összeghez – a forgalomba hozatali járulék marketingre fordítható része idén 38 millió forintos keretet jelent. A lap információi szerint ma kerül Gráf József agrárminiszter elé az a javaslat, amely az összeg MBM-hez juttatását szolgálja. A cég vezetõi a miniszterrel a szervezet megújításáról tárgyalnak, Karakas János, a tárca fõtanácsadója elmondta: a megújítás a társaság alapító okiratának módosításával vagy törvénymódosítással képzelhetõ el. A bormarketinggel kapcsolatos kifizetések és a pályázatok elbírálása is folyamatos, a Bormarketing Bizottság folytatja munkáját – tette hozzá. Idén – a korábbi évek járulékaival együtt – másfél milliárd forint fordítható a magyar bor közösségi marketingjére – írja a lap.
Forrás:
Napi Gazdaság
http://www.napi.hu