Skip to content

Borászat legelső oldala 2002 óta

  • Sajtókapcsolat / Press
Email Phone Facebook
Borászat legelső oldala 2002 óta
Hírek

Félmilliárd dollár az Emirates borbüdzséje

Az Emirates járatain minden nap 11 ország több mint hatvan féle pezsgõjét és borait kínálja utasainak. A borok kiválasztására egy saját csapatot alkalmaz.

Tim Clark, az Emirates Airline elnöke elmondása szerint az utasok nem csak rozét, fehérbort vagy vörösbort akarnak, érdekli õket a szõlõfajta, az évjárat és a termelõ története. Ezen okokból döntöttek már több mint tíz éve úgy, hogy saját kezükbe veszik a kiválasztást és a beszerzést.

Szívesen vásárolják a csúcsborokat kisebb mennyiségben, több évjárat lehetõségét megmutatva az utasaiknak. Akár úgy is, hogy ez növekvõ logisztikai költséggel, menümódosításokkal és a személyzet oktatásával jár együtt.

A légitársaság azért hogy a legjobb évjáratokat a jövõben biztosítani tudja, gyakran már palackozás elõtt megvásárol egyes tételeket.

Közvetlenül keresik a legismertebb termelõkkel a kapcsolatot, a koncepciójuk részletesen átgondolt: tudják hogy az elkövetkezõ négy évben melyik útvonal melyik osztályán milyen bort szolgálnak majd fel.

A kiválasztásnál a minõség mellett figyelik a felszolgált étellel párosuló harmóniát, továbbá hogy 10.000 méter magasságban miképp mutatja magát a bor.

Forrás:
Borászat.hu

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
1413 – A múlt hagyatéka, a jövõ reménysége
NextContinue
Tízéves a Magyar Borok Bálja

©2002-2022. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press