Elfogadták a Magyar Turizmus Zrt. 2007-es marketingtervét
A Magyar Turizmus Zrt. igazgatósága január 26-án elfogadta a társaság 2007. évi marketingtervét, amelybe már a szakmai szervezetek és Regionális Idegenforgalmi Bizottságok észrevételeit is beépítették. A turisztikai marketingterv a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégián alapul, amely 2013-ig foglalja keretbe a fejlesztéseket és a nemzetgazdasági célokat.
A Magyar Turizmus Zrt. munkájában 2007-ben is meghatározó irányelv a turisztikai szakmával és a stratégiai partnerekkel való szoros együttmûködés. A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentõségûek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetõen, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítése miatt sokkal hatékonyabbak is.
Az MT Zrt. 2007-2008. évi marketingkoncepcióját a következõ szempontok alakítják: kutatásokon alapuló döntések, a turisztikai országkép fejlesztése, Magyarország brandépítés, az arculat aktualizálása, magas színvonalú termékek kiemelése a promócióban, a marketingkommunikációs eszközrendszer hangsúlyainak áthelyezése, az MT Zrt. ügyfeleinek személyre szabott kiszolgálása, az MT Zrt. szakmai partnerségi viszonyainak hatékonyabbá tétele, a források koncentrálása, hatékonyságmérés.
A Magyar Turizmus Zrt. 2007-ben a 2006. évi költségvetésével megegyezõ összegbõl, 4,6 milliárd forintból gazdálkodhat, amibõl tavaly hárommilliárd forintot fordítottak közvetlenül marketingtevékenységre. A szervezet átalakításának köszönhetõen felszabaduló körülbelül háromszázmillió forint mûködési költség szintén a marketingtevékenységre csoportosítható át.
Forrás:
Mfor
http://www.mfor.hu