Design Oscart kapott a Dió Stúdió
[tn_2_bal.jpg] Idén 49 ország 7096 pályázója közül választották ki az 569 díjazottat, aki ott lehet az október 24-ei ünnepélyes díjátadón Berlinben. Az 1993 óta átadásra kerülõ elismerést idén 16 kategóriában ítélték oda a kiemelkedõen kreatív teljesítményeknek. A Dió Stúdió csomagolásdesignnal került a legjobbak közé, ami azért különleges, mert a korábbi években ebben a kategóriában még nem volt magyar díjazott.
A Musewine sorozat darabjai múzeumok számára készült egyedi borcsomagolások, amelyek mindig az adott múzeum gyûjteményének, illetve aktuális kiállításainak alkotásait használják fel alapul. A projekt amellett, hogy hangsúlyozza a csomagolást, mint fontos kommunikációs elemet, felületként használja azt a kulturális tartalom terjesztéséhez. A Markó Sándor pincészetébõl kikerült különleges ízvilágú borokhoz társított mûvészi tartalom bizonyítja a kissé feledésbe merült nagy igazságot, mégpedig, hogy jó bornak is kell a cégér.
A világ legismertebb design díját odaítélõ nemzetközi zsûri értékelésében a magas minõségû tervezést és az egyedi kreativitást emelte ki a Musewine méltatásakor. A díjnyertes munkák kiállításra kerülnek az esemény helyszínén, láthatóak lesznek a Red Dot online galériájában, illetve bekerülnek a 2014-15-ös Nemzetközi Kommunikációs Design Évkönyvbe is.
Forrás:
museum.hu
http://museum.hu