Borral az EU-ba
A rendezvény helyszíne:
Szekszárdi Vármegyeháza Díszterme
7100 Szekszárd, Béla király tér 1.
A rendezvény elsõ, délelõtti és kora délutáni részében szakmai elõadók beszélnek a bormarketing szükségességérõl, hatékonyságáról és alkalmazhatóságáról valamint a felmerülõ problémákról illetve azok megoldásairól.
A délutáni program keretében 16 órától kerül sor a Pannon Bormustra eredményhirdetésére is, mely elõször kerül megrendezésre a Szekszárdi Borvidéken.
Elõadások:
Borutak helyzete Magyarországon
Fõgleinné Angler Kinga Szekszárdi Borvidék Borút Egyesület elnöke
Érzékszervi vizsgálatok, Vörösbor tipológia, Osztrák Bormarketing
Rohály Gábor
Szerepek a borvidékek marketingmunkájában
Kocsis Imre Antal a Magyar Bortelepülések Szövetségének elnöke
Fejlõdési irányok a borászatban – marketing, informatika
Fejes Péter Collegium pro Vino hungarico, BiLLBO Borászati Rendszer
Borszociológia
Tompa Imre újságíró
A magyar bor marketing hibái és lehetõségei
Botos Ernõ Péter – a Kecskeméti Szölészeti és Borászati Kutatóintézet igazgatója, címzetes egyetemi tanár
A konferencia területén ingyenes parkolási lehetõséget biztosítunk.
A rendezvény ideje alatt a Vármegyeháza kertjében szekszárdi borok bemutatója illetve kóstoló várja a konferencián résztvevöket.
Jelentkezéseket a mellékelt Regisztrációs lapon 2005, június 20-ig várjuk.
Szekszárd, 2005. június 7.
Kocsis Imre Antal
elnök
Kapcsolódó anyagok:
Regisztrációs Lap (.doc)
Program (.pdf)